به سمت تکنولوژی؛ همراه با بلاک چین


به سمت تکنولوژی؛ همراه با بلاک چین

احتمالا می دانید که تکنولوژی با سرعت بسیار زیاد و به صورت تصاعدی در حال پیشرفت است. قاعدتا لازم است که بشر خود را با تکنولوژی های جدید همسو کند تا بتواند از مزایای آن در زندگی خود بهره ببرد. تکنولوژی بلاک چین نیز از جمله تکنولوژی های نوظهوری است که پتانسیل اعمال تغییرات شگرف در زندگی بشر را داراست. از این رو دانستن اینکه بلاک چین چیست شاید...

احتمالا می دانید که تکنولوژی با سرعت بسیار زیاد و به صورت تصاعدی در حال پیشرفت است. قاعدتا لازم است که بشر خود را با تکنولوژی های جدید همسو کند تا بتواند از مزایای آن در زندگی خود بهره ببرد. تکنولوژی بلاک چین نیز از جمله تکنولوژی های نوظهوری است که پتانسیل اعمال تغییرات شگرف در زندگی بشر را داراست. از این رو دانستن اینکه بلاک چین چیست شاید برایتان جهت درک کارکرد این فناوری کارساز باشد. خیلی از کاربران گمان می‌کنند بلاک چین همان بیت کوین است و یا بلاک چین تنها در بیت کوین خلاصه می شود اما این باور اشتباهی است بلکه بلاک چین کاربردهای بسیار زیادی دارد که ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین یکی از آن ها است. البته با آگاهی از چیستی بلاک چین می توانید به این موضوع پی ببرید.

بیت کوین؛ ارز دیجیتال مردم محور

می توان انتظار داشت که تا کنون نام بیت کوین را شنیده باشید. ارز دیجیتالی که خیلی از مردم آن را جهت سرمایه گذاری انتخاب کرده اند و اکثرا خرسند از این اقدام خود هستند. اما به واقع بیت کوین چیست؟ بیت کوین یک نوع ارز رمزنگاری شده است که توسط هیچ نهاد دولتی و مرکزی کنترل و اداره نمی شود. اما این یک تعریف از جمله تعاریف بسیار مختصر درباره بیت کوین است. اینکه بیت کوین چگونه کار می کند؟ به چه دلیل و توسط چه کسی ساخته شده؟ چگونه کار می کند و ارتباطش با بلاک چین چیست؟ نیازمند مطالعات بیشتر در رابطه با بیت کوین است. اما در پاسخ به سوال آخر می توان به صورت مختصر بیان کرد: بلاک چین محل ثبت و ذخیره ی تراکنش های بیت کوین است؛ یک نوع دفتر کل توزیع شده ی غیر متمرکز!

میهن بلاکچین؛ مرجعی آموزشی و تخصصی در حوزه ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین

چه برای سرمایه گذاری و چه برای ایجاد کسب و کار در حوزه ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین لازم است ابتدا با مفاهیم آن آشنا شوید. قطعا فردی که می داند روی چه چیزی سرمایه گذاری می کند و یا می خواهد کسب و کارش را در چه حوزه ای پیاده سازی کند؛ بسیار موفق تر از فردی است که ندانسته و بدون آگاهی وارد این فضا می شود. وبسایت میهن بلاک چین فعال در زمینه ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین است که مبانی و مفاهیم این علم را از سطوح مبتدی تا پیشرفته در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. علاوه بر مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می توانید با مطالعه مطالب وبسایت میهن بلاکچین، به یک فرد خبره در حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین تبدیل شوید.

منبع : ویرلن

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک