جزئیات حالت هاردکور در بازی Cyberpunk 2077


جزئیات حالت هاردکور در بازی Cyberpunk 2077

یکی از مدیران شرکت سی دی پراجکت رد اخیرا جزئیات حالت هاردکور بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کرد.

جزئیات حالت هاردکور در بازی Cyberpunk 2077به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در گفتگو اخیر یکی از مدیران شرکت CD Projekt Red با Wccftech، اطلاعاتی جدید در مورد حالت Hardcore بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد. طبق اعلام Alvin Liu مشخص شد در حالت هاردکور رابط کاربری بازی به طور کامل تغییر خواهد کرد و هوش مصنوعی بازی به طور کامل از کار خواهد افتاد تا گیمرها وارد چالشی بسیار سخت و واقعی شوند.

در این حالت هیچ نشان دهنده یا شاخصی وجود ندارد که گیمر بر اساس آن بفهمد دشمنان در کجا قرار دارند یا چه تعداد دشمن در مقابل گیمر وجود خواهد داشت. در این حالت گیمر باید دائما حواس خود را به اطراف جمع کند، چرا که هر لحظه امکان دارد به او حمله شود؛ به طور کلی این حالت برای گیمرهای حرفه‌ای توصیه می‌شود؛ این حالت از بازی به طور کامل شبیه به مبارزات واقعی است. همچنین شرکت سی دی پراجکت رد برای گیمرهایی که به گیم پلی بازی The Witcher علاقه دارند و مهارت کافی در تیراندازی را ندارند، تنظیمات خاصی را تدارک دیده است که به کمک آن‌ها خواهد آمد.

جزئیات حالت هاردکور در بازی Cyberpunk 2077

علاوه بر این تنظیمات که برای کاربران کم تجربه طراحی شده است، اسلحه ویژه‌ای نیز در این بخش تدارک دیده شده است که در هدف‌گیری به گیمر کمک خواهد کرد و به نوعی هدفگیری هوشمندانه می‌کند. این اسلحه با وجود اینکه به کاربر برای هدف‌گیری کمک می‌کند اما از توان و قدرت پایینی برخوردار است و توانایی شلیک پشت سر هم را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعویض خشاب بدون خارج شدن از حالت هدف‌گیری در Call of Duty: Modern Warfare

همچنین برای کسانی که با عناوین سوم شخص آشنایی کاملی ندارند، یک نوار متحرک تدارک دیده شده است که با انتخاب آن گیمر می‌تواند زاویه دید خود را بیشتر کند اما هنگام استفاده از این نوار، بازی از حالت طبیعی خود خارج می‌شود و حس واقعی بودن بازی از بین خواهد رفت.

این بازی قرار است در تاریخ ۱۶ آپریل سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

انتهای پیام/

اطلاعات جدید حالت هاردکور در بازی Cyberpunk 2077

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی پایگاه کالسو استان بابل عراق