بهترین زمان سفر به جزیره بیوک آدا چه وقت است؟


بهترین زمان سفر به جزیره بیوک آدا برای هر مسافری با توجه به هدف، علاقمندی یا محدودیت هایی که با آن روبروست، متفاوت است. شما به دیدن زیبایی های کدام فصل در جزیره بیوک آدا علاقه مند هستید؟ آیا رفتن به جزیره بیوک آدا در زمان شلوغی و ازدحام را دوست دارید و یا بیوک آدا آرام و کم تردد را می پسندید؟ همچنین ممکن است بخواهید سفرتان به جزیره بیوک آدا زمانی...

بهترین زمان سفر به جزیره بیوک آدا برای هر مسافری با توجه به هدف، علاقمندی یا محدودیت‌هایی که با آن روبروست، متفاوت است. شما به دیدن زیبایی‌های کدام فصل در جزیره بیوک آدا علاقه‌مند هستید؟ آیا رفتن به جزیره بیوک آدا در زمان شلوغی و ازدحام را دوست دارید و یا بیوک آدا آرام و کم تردد را می‌پسندید؟ همچنین ممکن است بخواهید سفرتان به جزیره بیوک آدا زمانی انجام شود که با هزینه کمتری برای شما داشته باشد. زیبایی‌‌های جزیره بیوک آدا در هر زمانی دیدنی است و جذابیت‌های خاص خود را دارد. برای این‌که بیشتر با حال و هوای بیوک آدا در فصل‌های مختلف سال آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

سفر به جزیره بیوک آدا در بهار

اگر تماشای گل‌های صورتی زیبا در کوچه باغ و دیدن درختانی که شکوفه زده‌اند را دوست دارید پس انتخاب بهار برای سفر به جزیره بیوک آدا، انتخاب بسیار خوبی است. تماشای مناظر زیبای این جزیره رویایی در فصل بهار چشم‌نواز خواهد بود. ممکن است برای تعطیلات نوروز به استانبول سفر کرده باشید، پس گشت جزیره بیوک آدا را فراموش نکنید. جزیره‌گردی با درشکه و دوچرخه همراه با تماشای شکوفه‌های بهاری و سرسبزی فوق‌العاده بیوک آدا لذت سفر را برای شما بیشتر خواهد کرد.

باز کن پنجره را، در بگشا، که بهاران آمد، که شکفته گل سرخ، به گلستان آمد...

بهترین زمان سفر به جزیره بیوک آدا چه وقت است؟


سفر به جزیره بیوک آدا در تابستان

گرمای نفس گیر و کلافه کننده تابستان می‌تواند شما را به انتخاب سفری دریایی ترغیب کند. خنکای نسیمی که از روی امواج آبی دریا صورت و موهای‌تان را نوازش می‌دهد حتما گویای سفری لذت بخش برای شما خواهد بود. در سفر به جزیره بیوک آدا این تصورات ذهنی به واقعیت تبدیل خواهد شد. وقتی شما از استانبول سفرتان به مقصد جزیره بیوک آدا شروع می‌کنید، حدودا یک ساعت در مسیر دریایی‌تان به لذت بردن از منظر زیبای دریای زیبا با رنگ آبی فوق العاده‌اش و جنگل‌هایی که پیش رویتان است می‌گذرد. مرغان دریایی و ماهی‌های زیادی که اطراف کشتی جمع شده‌اند و منتظرند از دست شما غذایشان را بگیرند، این سفر را خاص و رویایی می‌کند. هوای مطبوع جزیره بیوک آدا در تابستان، بهترین وقت برای تفریحات و ورزش‌های آبی، غواصی، استفاده از پلاژهای ساحلی، آفتاب گرفتن و خوردن بستنی مخصوص بیوک آداست. همه اینها دلایل مهمی هستند که شما جزیره بیوک آدا را به عنوان مقصد سفرتان در فصل تابستان انتخاب کنید. این جزیره در فصل تابستان شلوغ‌ترین روزهایش را در طول سال می‌گذراند.

بهترین زمان سفر به جزیره بیوک آدا چه وقت است؟

سفر به جزیره بیوک آدا در پاییز

هیاهو و شلوغی جزیره بیوک آدا در فصل تابستان تا اوایل پاییز هم ادامه دارد، ولی با خنک‌تر شدن هوا جزیره بیوک آدا رفته رفته خلوت‌تر از قبل خواهد شد. اگر دوست دارید به جزیره‌ای آرام، زیبا و رویایی با وزش بادهای سرد پاییزی سفر کنید، جزیره بیوک آدا بهترین مقصد سفر برای شما خواهد بود. شما در سفر به جزیره بیوک آدا در فصل پاییز می‌توانید در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید. به یاد داشته باشید لباس گرم، بارانی، چتر و کفش مناسب از ضروریات سفر پاییزی‌تان به جزیره بیوک آداست.

سفر به جزیره بیوک آدا در زمستان

سفرهای زمستانی از جذابیت‌های خاصی برای طرفداران‌ خاص خودش برخوردار هستند. مناظر زیبای جزیره بیوک آدا در زمستان خصوصا در روزهای برفی بسیار دیدنی است. اگر روزهای سرد زمستان و تعطیلات کریسمس را برای سفر خود به جزیره بیوک آدا در نظر گرفته‌اید، حتما به این بهانه از کلیساهای قدیمی بیوک آدا دیدن کنید. با پرس و جو از محلی‌ها یا راهنماهای تور جزیره بیوک آدا می‌توانید از مراسم ویژه عید سال نو که در این کلیساهای برگزار می‌شود، مطلع شوید و این مراسم‌ خاص را از نزدیک ببینید. منظره‌های طبیعی و عمارت‌های با شکوه، شیک و زیبایی که در جزیره بیوک آدا هستند، در یک روز برفی بسیار زیبا خواهند بود و حتما شما را برای عکاسی سر ذوق می‌آورند. پس از گشت زدن در یک روز زمستانی در بیوک آدا نوشیدن چای و یا قهوه ترک به همراه شیرینی‌های خوشمزه محلی برای شما لذت بخش خواهد بود. قبل از سفر به جزیره بیوک آدا خوب است بدانید سرمای زمستان‌های این جزیره بخاطر رطوبت بالایی که دارد خیلی اذیت‌کننده نیست.

بهترین زمان سفر به جزیره بیوک آدا چه وقت است؟



1398/04/30 | کد مطلب: 4555
برچسب‌ها: نکات سفراستانبول
بهترین زمان سفر به جزیره بیوک آدا چه وقت است؟
بهترین زمان سفر به جزیره بیوک آدا چه وقت است؟ مریم نیساری
بهترین زمان سفر به جزیره بیوک آدا چه وقت است؟

کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری علاقمند به پژوهش در حوزه مباحث شهر، میراث فرهنگی و گردشگری


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...