فیلم: لحظه هولناک پرت شدن سرنشینان موتور به زیر اتوبوس


فیلم: لحظه هولناک پرت شدن سرنشینان موتور به زیر اتوبوس

رعایت نکردن فاصله طولی هنگام رانندگی و همچنین استفاده نکردن از کلاه ایمنی موجب وقوع حادثه‌ای تلخ در یکی از اتوبان‌های هند شد.

باشگاه خبرنگاران: سقوط سرنشینان موتورسیکلت در یکی از اتوبان‌های هندوستان حادثه‌ای وحشتناک را رقم زد. سرنشینان این موتورسیکلت که دو زن بودند پس از آنکه در مقابل یک اتوبوس در اتوبان روی زمین افتادند جان خود را از دست دادند. رعایت نکردن فاصله طولی توسط راننده موتورسیکلت و همچنین استفاده نکردن از کلاه ایمنی موجب شد تا این دو زن در این حادثه جان خود را از دست دهند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که در این اتوبان شلوغ تعداد زیادی موتورسیکلت و همچنین خودرو در فاصله نزدیک به یکدیگر در حال عبور هستند، ناگهان این دو زن از روی موتورسیکلت سقوط می‌کنند. این ویدئو نشان می‌دهد که پس از سقوط این دو زن اتوبوسی که دقیقاً در فاصله اندک از موتورسیکلت حرکت می‌کرد از روی آن‌ها عبور می‌کند.

هنوز مشخص نیست آیا سقوط این دو زن بر اثر از دست دادن تعادل روی موتورسیکلت بود یا حادثه دیگری موجب این فاجعه شده است. در این حادثه راننده موتورسیکلت نیز دچار جراحت شد. هویت قربانیان حادثه بهاوانی و کاوالا ناگالاکشمی اعلام شده است. بنا به گزارش رسانه‌های هندوستان راننده اتوبوس نیز توسط پلیس این کشور بازداشت شده است.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ ۱۶ ژوئن در جاده آننا سالای هند رخ داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد