تاریخ اکران فیلم دکتر استرنج 2 (Doctor Strange 2) مشخص شد


تاریخ اکران فیلم دکتر استرنج 2 (Doctor Strange 2) مشخص شد

بالاخره تاریخ اکران فیلم دکتر استرنج 2 (Doctor Strange 2) رسما اعلام شد و این اثر با نام کامل Doctor Strange 2: In The Multiverse of Madness در بهار 1400 به روی پرده سینماها خواهد رفت. پس از درخشش بندیکت کامبربچ در فیلم Avengers: Infinity War بسیاری از طرفداران دکتر استرنج بی‌صبرانه منتظر فیلم Doctor Strange 2 هستند و حالا در... نوشته تاریخ...

بالاخره تاریخ اکران فیلم دکتر استرنج 2 (Doctor Strange 2) رسما اعلام شد و این اثر با نام کامل Doctor Strange 2: In The Multiverse of Madness در بهار 1400 به روی پرده سینماها خواهد رفت.

پس از درخشش بندیکت کامبربچ در فیلم Avengers: Infinity War بسیاری از طرفداران دکتر استرنج بی‌صبرانه منتظر فیلم Doctor Strange 2 هستند و حالا در جریان کامیک کان سان دیگو 2019، مارول اعلام کرد فیلم دکتر استرنج 2 در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ مصادف با 7 می 2021 اکران خواهد شد و برای کارگردانی آن، اسکات دریکسون کارگردان نسخه قبلی بازخواهد می‌گردد و باری دیگر شاهد هنرنمایی بندیکت ونگ در نقش ونگ خواهیم بود.

پیش از این سی رابرت کرگیل نیز برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم دکتر استرنج 2 انتخاب شد، کسی که او را برای نوشتن قصه آثاری همچون Sinister و نسخه اول Doctor Strange می‌شاسیم. کرگیل سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تیم سازنده قصد دارند شخصیت نایتمر را به عنوان آنتاگونیست اصلی Doctor Strange 2 انتخاب کنند و ماجراهای قسمت دوم جسورانه‌تر از فیلم Doctor Strange خواهد بود.

کامبربچ بعد از مشخص شدن عنوان رسمی و تاریخ اکران این فیلم اعلام کرد در Doctor Strange 2 قرار است با قصه‌ای غافلگیر کننده روبه رو شویم و پیچش‌های داستانی که تیم سازنده از عملی کردن آن‌ها در نسخه نخست وحشت داشتند در دکتر استرنج 2 عملی خواهند شد و این ساخته مارول همه را غافلگیر خواهد کرد.

آیا شما هم یکی از طرفداران بی‌شمار دنیای سینمایی مارول هستید؟ نظرات خود پیرامون آثار اخیر این کمپانی را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟