ادامه گرمای هوا در گیلان تا امروز


ادامه گرمای هوا در گیلان تا امروز

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه گرمای هوا در استان تا پایان وقت امروز (یکشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی ظهر یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای پایدار و گرم در منطقه طی امروز است که از عصر فردا (دوشنبه) با نفوذ جریانات به نسبت ناپایدار شرایط برای افزایش ابر، وزش باد و در بعضی نقاط رگبار باران و احتمال رعد و برق بویژه طی سه شنبه فراهم می شود.

وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، عصر و شب افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۴ درجه مربوط به بندرآستارا و کمینه دمای استان برای فردا را با ۱۴ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۳۳ درجه و کمینه دمای فردا در مرکز استان را ۲۱ درجه عنوان کرد.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۷ / ‏‬ ۰ تا ۲ / ‏‬ ۰ متر، دمای آب ۲۹ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا با احتیاط مناسب است.

۷۲۹۶/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...