زدن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی مصداق‌ «مقاومت فعال» است


زدن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی مصداق‌ «مقاومت فعال» است

کرمانشاه- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه، راهبرد جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان را «مقاومت فعال» دانست و گفت: ساقط کردن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی مصداق‌های این رویکرد هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان روز یکشنبه در همایش استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی نه رویکرد جنگ طلبانه و نه مذاکره و سازش را قبول دارد بلکه به راهبرد مقاومت فعال به معنی عبور از موانع و دشمنی‌ها با عملکرد عاقلانه معتقد است.

جلیلیان این رویکرد را برگرفته از ماهیت انقلاب اسلامی دانست و در باره بیانیه گام دوم انقلاب هم گفت: همه مردم و مسئولان، مخاطب این بیانیه هستند اما مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب جوانانند.

او جوان محوری را اصل مهم بیانات رهبر انقلاب توصیف و ۲ دلیل را برای آن بیان کرد: نخست کارآمدی جوانان که نمونه بارز آن را در مدیریت موفق دفاع مقدس دیدیم و دیگری آرمانخواهی و نداشتن محافظه کاری که برگرفته از ماهیت انقلاب اسلامی است.

زدن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی مصداق‌ «مقاومت فعال» است

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه توکل به خدا، وجود رهبری شایسته و حضور و ولایتمداری مردم را سه عامل اصلی توفیق و تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: بصیرت، محبت، اطاعت، صبر و استقامت مولفه های ولایتمداری هستند که باید به تقویت و ترویج آنها در جامعه توجه جدی کرد.

به اعتقاد او «در سایه اتحاد، ایستادن کنار ولایت و استقامت در راه خدا آینده‌ای روشن و پرافتخار در انتظار ملت ایران است.»

همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مسئولان نیروی مقاومت بسیج همه شهرستان‌های استان کرمانشاه در مجتمع بعثت مرکز استان برگزار شد.

۷۴۴۴/۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403