عرضه آیفون‌های 5G در سال 2020


عرضه آیفون‌های 5G در سال 2020

ایتنا - هنوز تا عرضه نسخه جدید آیفون‌ها ده ماه زمان داریم اما بااین‌وجود شایعاتی از این دستگاه‌ها به گوش می‌رسد که از طراحی بدون ناچ، فناوری فیس آی دی به‌روز شده و خط تولید تمام OLED آن‌ها خبر می‌دهد. گزارش‌های به دست آمده از مینگ- چی کو به‌عنوان تحلیل اپل نیز خبر از آن دارد که این کمپانی در تلفن‌های همراه جدید خود از فناوری آنتن LCP به نفع...

آیفون‌های نسل جدید اپل به فناوری آنتن جدیدی را مجهز خواهند شد که آن‌ها را برای ورود دستگاه مجهز به فناوری 5G در سال 2020 آماده خواهد کرد.

به گزارش ایتنا از وب سایت خبری تحلیلی theinquirer، هنوز تا عرضه نسخه جدید آیفون‌ها ده ماه زمان داریم اما بااین‌وجود شایعاتی از این دستگاه‌ها به گوش می‌رسد که از طراحی بدون ناچ، فناوری فیس آی دی به‌روز شده و خط تولید تمام OLED آن‌ها خبر می‌دهد. گزارش‌های به دست آمده از مینگ- چی کو به‌عنوان تحلیل اپل نیز خبر از آن دارد که این کمپانی در تلفن‌های همراه جدید خود از فناوری آنتن LCP به نفع فناوری PL اصلاح‌شده کناره‌گیری خواهد کرد. این امر می‌تواند منجر به بهبود نرخ بازده و ساده‌سازی فرایند تولید شود.

کو دراین‌باره اعلام کرده است که فناوری LCP نسبت به رقبای خود شکننده‌تر است و موجب بروز مشکلاتی در نرخ بازدهی می‌شود. این در حالی است که آنتن PL اصلاح‌شده می‌تواند به‌اندازه LCP مؤثر واقع شود. بر اساس پیش‌بینی‌های او اپل با 5 تأمین‌کننده برای تجهیز تلفن‌های همراه جدید خود به فناوری PL اصلاح‌شده مذاکره خواهد کرد و درنهایت از 4 عدد از 6 آنتن به‌کاررفته در این پرچم‌داران را به این فناوری مجهز خواهد ساخت.
عرضه آیفون‌های 5G در سال 2020

البته تمامی این اخبار برای کاربران نهایی اندکی خسته‌کننده است و آن‌ها به‌احتمال بسیار زیاد تغییر چشم‌گیری را در سیستم ارتباطی تلفن همراه خود شاهد نخواهند بود. بااین‌حال هر دو فناوری LCP و PL اصلاح‌شده در ورود فناوری 5G مؤثر خواهند بود و شایعات حاکی از آن هستند که اپل اولین تلفن همراه مجهز به فناوری 5G خود را در سال 2020 به بازار عرضه خواهد کرد.

بر اساس این شایعات، اپل در حال حاضر کمپانی اینتل را به‌عنوان تأمین‌کننده مودم‌های 5G خود انتخاب کرده و با این کمپانی همکاری‌هایی را آغاز کرده است. باید منتظر بود و دید که تا آن زمان چه سرنوشتی برای آیفون‌ها رقم خواهد خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا