واکنش خبرنگار مشهور عربستانی به جدایی عموری از الهلال


خبرنگار مشهور عربستانی از اقدام باشگاه الهلال درخصوص عمر عبدالرحمان حمایت کرد. نوشته واکنش خبرنگار مشهور عربستانی به جدایی عموری از الهلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش خبرنگار مشهور عربستانی به جدایی عموری از الهلال

صالح الحناکی: الهلال از قرارداد مریض عمر عبدالرحمان جلوگیری کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۸
واکنش خبرنگار مشهور عربستانی به جدایی عموری از الهلال

خبرنگار مشهور عربستانی از اقدام باشگاه الهلال درخصوص عمر عبدالرحمان حمایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهمترین خبر این روزهای فوتبال عربستان، ماجرای پیچیده عمر عبدالرحمان با باشگاه الهلال است. ستاره اماراتی و مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۶، بعد از گذراندن یک مصدومیت طولانی آماده بازگشت به میادین شده اما به نظر می رسد باشگاه الهلال دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد.

در این راستا صالح الحناکی، خبرنگار مشهور عربستانی و یکی از هواداران الهلال، در صفحه شخصی خود ضمن حمایت از تصمیم این باشگاه نوشت:

قرارداد با عمر عبدالرحمان یک قرارداد مریض بود. مدیران الهلال می خواستند با تمدید قرارداد او هواداران این تیم را راضی کنند اما پرداختن یک هزینه سنگین برای بازیکنی که تا به حال سه بار دچار پارگی رباط صلیبی شده، اصلاً منطقی نیست. اگر یک بار دیگر این اتفاق رخ می داد، الهلال ضرری چند میلیون ریالی می دید. ضمن اینکه باشگاه از هر اسطوره بزرگ تر است. بازیکنان مهم دیگری نیز در الهلال بازی کرده و سپس جدا شده اند، اما این باشگاه باقی مانده است. حالا مدیران الهلال باید با یک بازیکن بزرگ دیگر قرارداد امضا کنند تا یک بار دیگر قوت قلبی برای هواداران این تیم باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس