کنسرت گروه «آدالان» در تالار رودکی


کنسرت گروه «آدالان» در تالار رودکی

رسانه نوا – گروه کُر «آدالان» به رهبری و خوانندگی «آترین آدالان» در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. به گزارش رسانه نوا، کنسرت گروه کُر «آدالان» به خوانندگی و رهبری ارکستر «آترین آدالان» با همراهی گروه کُر «سرنا» به سرپرستی مصطفی موسوی روز سوم مرداد ساعت 21 در تالار رودکی اجرا می‌شود. در این کنسرت که به اجرای آثاری از اپرا نویسان جهان با روایت تاریخ...


رسانه نوا – گروه کُر «آدالان» به رهبری و خوانندگی «آترین آدالان» در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

به گزارش رسانه نوا، کنسرت گروه کُر «آدالان» به خوانندگی و رهبری ارکستر «آترین آدالان» با همراهی گروه کُر «سرنا» به سرپرستی مصطفی موسوی روز سوم مرداد ساعت ۲۱ در تالار رودکی اجرا می‌شود.

در این کنسرت که به اجرای آثاری از اپرا نویسان جهان با روایت تاریخ و قصه‌های قطعات نمایشی اختصاص دارد، آروین کلانتری پیانیست، علی زارع رفیع و پوریا قاسمی به عنوان نوازنده پرکاشن، احمد فیاض راوی داستان ها و کامیار صالح پور و ساعده لرستانی اجرای حرکت فرم هنرنمایی می‌کنند.

در توضیح برنامه پیش رو آمده است؛ آترین آدالان از جمله هنرمندانی است که هم اکنون در رشته آواز اپرا کنسرواتوار پراینر اتریش در حال تحصیل است. وی پیش از این در حضور هنرمندانی چون محسن الهامیان، هادی قضات، مارینا آقا بکیان، شهلا میلانی، آربی بابومیان، ماریو تقدسی به فراگیری موسیقی مشغول بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...