متولیان گردشگری میبد، برای پذیرایی از مسافران برنامه ریزی کنند


متولیان گردشگری میبد، برای پذیرایی از مسافران برنامه ریزی کنند

یزد- ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: متولیان امر گردشگری در این شهرستان برای پذیرایی از مسافران تابستانی برنامه‌ریزی کنند و عملکرد مطلوبی از خود بر جا گذارند.

علیرضا ابوالحسنی در نشست خدمات سفر شهرستان افزود: با توجه به اینکه یزد از جمله شهرهای تاریخی کشور است و میبد هم به عنوان شهر جهانی زیلو انتخاب شد، هر ۲ شهر مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران قرار دارد.

وی اضافه کرد: با عنایت به دستورالعمل‌ها به رفع نواقص و هماهنگی و برنامه‌ریزی اقداماتی در این حوزه انجام شد و ارائه خدمات باید به گونه‌ای مناسب و مطلوب در مکان‌های تاریخی باشد و به تحقق برنامه‌های راهبردی و همگانی شدن مقوله سفر کمک کند.

به گزارش روز یکشنبه فرمانداری میبد، وی نظارت بر مؤسسات گردشگری، تهیه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، تشکیل کمیته سفر، نظارت و پاسخگویی، تنظیم بازار و توزیع اقلام مورد نیاز و نظرسنجی از مسافران، زیباسازی شهر، مستندسازی و ارائه گزارش و… از دیگر دستورالعمل‌های راهبردی برشمرد.

معاون فرمانداری میبد همچنین بر بهینه کردن کمپ‌های ورودی، برگزاری جشنواره‌ها، نظافت سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر و … تاکید کرد.

شهردار میبد نیز به برگزاری جشنواره‌ها و ساخت کلیپ و مستندسازی از روند برگزاری جشنواره‌ها اشاره کرد و گفت: نصب بنرها در شهر و همچنین در نمایشگاه‌های برگزار شده در دیگر شهرها می‌تواند برای معرفی میبد به عنوان شهری تاریخی و جهانی زیلو مورد توجه باشد.

علیرضا نقوی تدابیر و هماهنگی‌های انجام شده در نمایشگاه بین المللی اصفهان برای معرفی میبد به عنوان شهر جهانی زیلو و جذب گردشگران و بازدید کنندگان نمایشگاه برای بازدید از غرفه این شهر را در آن نمایشگاه توضیح داد.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴ / ‏‬ ۲۰۴۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا