خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان


خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان

گرگان ـ ایرنا ـ برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع اعتیاد در گرگان، کشف بیش از یک کیلو هرویین در گنبد و توزیع 40 هزار تن سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب به مناطق سیل‌زده، از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان است

قائم مقام مدیرکل بهزیستی گلستان از اجرای تئاتر خیابانی با موضوع اعتیاد و پیشگیری از آن در گرگان خبر داد و گفت: این نمایش با همکاری گروه هنری مرکز مشاوره پلیس گلستان صبح امروز یکشنبه در پارک شهر گرگان برگزار شد.

**
سرهنگ علیفر فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از کشف یک کیلو و ۶۰ گرم هروئین از یک سوداگر مرگ خبر داد و گفت: ۳ قاچاقچی مواد افیونی نیز در این شهرستان دستگیر شدند.

**

دادستان عمومی و انقلاب گرگان از ثبت یک شکایت با موضوع طرح گردشگری آشوراده در محاکم گلستان خبر داد و گفت: وکیل یکی از سازمان‌های مردم نهاد از سازمان همیاری شهرداری‌های گلستان به دلیل برگزاری خلاف قانون یک مناقصه مربوط به آشوراده و تشریفات آن توسط سازمان حفاظت محیط زیست شکایت کرد.

**
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از اختصاص ۴۰ هزار تن سیمان رایگان دیگر برای بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل استان خبر داد و گفت: در مرحله اول نیز ۷ هزار تن سیمان اهدایی مقام معظم رهبری در مناطق سیل زده توزیع شده بود.

**

امیرشیر توماج فرماندار آق قلا گفت: لایروبی گرگانرود آغاز شد.

حدود ۴۰ کیلومتر از مسیر این رودخانه در عرض ۴۵ متر لایروبی خواهد شد.

عملیات لایروبی این رودخانه با استفاده از چهار دستگاه بیل مکانیکی از حدفاصل روستای آق‌قبر به سمت کمربندی آق‌قلا انجام می‌شود.

**
۱۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی برای احداث مرکز تفریحی، اقامتگاه سنتی و بوم‌گردی در شهر گلیداغ از توابع شهرستان مراوه تپه واگذار می‌شود.

**
همزمان با هفته بهزیستی، جشنواره فرهنگی ورزشی کودکان دارای معلولیت زیر ۱۴ سال در رشته‌های حمل توپ، هفت سگ و بولینگ برگزار و در پایان به شرکت کنندگان مدال و جایزه اهدا شد.

**
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: اگر کشاورزان استان با امضا تفاهم نامه در ۳۰ روز از ساعت ۱۲ تا ۱۶ چاه‌های آب خود را خاموش کنند کل برق مصرفی آنها در طول آن یک ماه، رایگان محاسبه می‌شود.

**

رئیس اداره شیلات بندرگز و کردکوی گفت: مرکز تکثیر و پرورش زالو با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه و با مساحت ۱۳۰ متر مربع به زودی در کردکوی افتتاح می‌شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)