مشارکت حداکثری گامی در راستای تقویت مقاومت در برابر استکبار است


مشارکت حداکثری گامی در راستای تقویت مقاومت در برابر استکبار است

کلانتری با اشاره به اینکه باید انتخابات به گونه ای باشد که امکان مشارکت همگان وجود داشته باشد، گفت: مشارکت حداکثری گامی در راستای تقویت مقاومت ما در برابر استکبار است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز در همایش بصیرتی شبکه ناظران انتخابات در شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروزتاسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل مهم و سرنوشت ساز شمرده می شود و مجریان انتخابات با همه توان و قدرت از این اصل که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده، حراست خواهند کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را دارای دو وجه مهم دانست و گفت: مهم ترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی خواهد بود.

وی برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی نظام دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که «میزان رأی مردم است» باید وارد این عرصه حساس شوند.

کلانتری یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این انتخابات با رقابت قانونمند کاندیداهایی از همه جریانات و سلایق معتقد به نظام و با حضور حداکثری و حماسی مردم تبلور می یابد.

وی اضافه کرد: بدون شک انتخابات سال جاری تمام نقشه های استکبار جهانی، صهیونیست و دول مزدور و خودفروخته منطقه را نقش برآب نموده و شکست دیگری را بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل خواهد کرد.

کلانتری گفت: با توجه به فرصت مناسبی که تا زمان برگزاری انتخابات در پیش رو داریم، تمام تدابیر لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و انجام سایر هماهنگی ها فراهم خواهد شد.

وی در پایان از همگان خواست تلاش کنند تا فضای استان زودهنگام و پیش از زمان مقرر و مناسب انتخاباتی نشود و کار و تلاش برای رفع مشکلات استان و مردم با جدیت هر چه تمام‌تر ادامه یابد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی