مسوولین تمام توان خود را در جهت ترویج قرآن کریم به کار بگیرند


مسوولین تمام توان خود را در جهت ترویج قرآن کریم به کار بگیرند

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی گفت: مسوولین باید امروز تمام توان خود در جهت ترویج قرآن کریم را به کار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه،« آیت‌الله علی‌اکبر قریشی»، امروز (۲۵تیر) در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه اظهار کرد:انجام فعالیت‌های قرآنی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند و سالیانه میلیون‌ها بار ختم قرآن در کشور انجام شده و همه آنها در پیشگاه خدا حساب و کتاب دارد و بی‌تردید برگزاری این مسابقات قرآن، انقلاب اسلامی را بیمه و شکست‌ناپذیر می‌کند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان با بیان اینکه در انقلابی که در آن میلیون‌ها مرتبه ختم قرآن انجام شود، هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند و اگر قرآن در جان آدمی رسوخ کند گویی به جهان دیگری وارد شده، افزود: در جنگ 6 روزه، رژیم صهیونیستی و فلسطین، مسلمانان شکست خوردند چون در بین آنها قرآن‌دان و قرآن‌خوان وجود نداشت اما در جنگ 33 روزه بین حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی، با توجه به اینکه بین 500 تا هزار نفر از آنها از قاریان قرآن بودند توانستند هیمنه این رژیم را شکسته و آنها را خار و ذلیل و شکست دهند بنابراین به قدرت قرآن باید پی برد.

قریشی عنوان کرد: در ایران اسلامی چشم دشمنان و حتی سران فتنه به دانشگاه‌ها بوده تا به آن ها ضربه وارد کند و برای خنثی کردن توطئه دشمن، بسیج دانشجویی در کشور ایجاد شد تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: قرآن امتحان خود را به نحو احسن پس داده و بی‌تردید اگر حکومت، بزرگان و مدیران و روسای اوقاف در باره قرآن و آموزش و ترویج آن زحمت کشند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: قرآن انسان را از ظلمات به سوی نور هدایت کرده که باید استفاده کرد.

پایان پیام/566

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی