اجرای طرح های پژوهشی برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است


اجرای طرح های پژوهشی برای مبارزه با مواد مخدر ضروری است

یزد - ایرنا- استاندار یزد گفت: اجرای طرح‌های دقیق دانشگاهی و پژوهشی برای مبارزه جدی و عملی با موادمخدر در استان موضوعی مهم و ضروری است و باید تمام فعالیت‌ها در این راستا انجام شود.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی افزود: بسیاری از نتایج طرح‌ها به رغم اینکه با پژوهش و پرسشنامه علمی، نمونه‌گیری‌ها و نتایج استخراج شده علمی همراه است ولی در مرحله نتیجه‌گیری، پیشنهاداتی کلی، عمومی و غیر اجرایی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است دستگاه‌ها چه در حوزه مبارزه با مواد مخدر و چه در سایر بخش‌ها که کارفرمای طرح‌های پژوهشی هستند در کنار فرد یا گروه پژوهشگر قرار گیرند تا خروجی طرح‌ها به ارائه پیشنهادات عملیاتی و راهکارهای اجرایی دقیق که قابل ارزیابی باشد، منجر شود.‌

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد افزود: پژوهشگران دانشگاهی هم باید از این نوع نگرش نسبت به طرح‌های پژوهشی فاصله بگیرند و پیشنهادات خود را در فضای کار اجرایی ارائه دهند.

طالبی بر تسریع فعالیت شهرداری یزد در مرمت و مناسب‌سازی ساختمان مرکز نگهداری و درمان زنان بهبود یافته از اعتیاد و تامین مکان مناسب برای تاسیس سرپناه شبانه طبق مصوبات قبلی شورا تاکید کرد و یادآور شد: در آینده نزدیک نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در استان افتتاح می‌شود.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!