مس در اندیشه بازگشت به صدر با پا گذاشتن روی فرش/ انگیزه بالای گیتی در برابر شاگردان غیاثی / صدرنشین در نصف جهان


مس در اندیشه بازگشت به صدر با پا گذاشتن روی فرش/ انگیزه بالای گیتی در برابر شاگردان غیاثی / صدرنشین در نصف جهان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال (/fa/sports/60) گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان (/fa/sports)، هفته...

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از روز یکشنبه ۳۰ تیر ماه به صورت همزمان از ساعت ۱۸ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم‌ها برای آن که از قافله امتیازات عقب نمانند تلاش می‌کنند تا خود را به بالای جدول رسانند.

در این هفته چند دیدار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌توان گفت که لیگ برتر رفته رفته به هفته‌های حساس خود می‌رسد و همه تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی را پیدا کرده اند و نتایجی که تیم‌ها در همین هفته‌های اول کسب کردند باعث شده است که تنور مسابقات لیگ برتر داغ شود.

مس در اندیشه بازگشت به صدر با پا گذاشتن روی فرش/ انگیزه بالای گیتی در برابر شاگردان غیاثی / صدرنشین در نصف جهان

برنامه کامل مسابقات لیگ برتر در هفته چهارم به شرح ذیل است:

مس سونگون - فرش آرا مشهد

در یکی از بازی‌های حساس این هفته تیم مس سونگون در تبریز میزبان فرش آرا مشهد خواهد بود. مس که در بازی گذشته خود در مقابل تیم سن ایچ تن به شکست داد و همین باخت در مقابل تیم جوان جواد اصغری مقدم باعث شد که صدرنشینی لیگ را از دست بدهد.

با این حال تیم مس سونگون در تلاش است که در برابر شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرا پیروز میدان باشند تا دوباره بتواند صدرنشینی را از آن خود کند. به شرطی که تیم سن ایچ در مقابل هایپر شهر نتواند نتیجه لازم را کسب کند.

در حالی که تیم فرش آرا مشهد هفته گذشته در ساری یک بازی بسیار سنگین و جذاب را در مقابل شهروند انجام داد، این هفته هم باید به مصاف یکی دیگر از تیم‌های مدعی این فصل قهرمانی یعنی مس سونگون برود. فرش آرا در بازی گذشته خود در مقابل شهروند، که در سالن مملو از تماشاگر ساری برگزار شد، ابتدا در نیمه اول بازی توانست سه گل وارد دروازه تیم شهروند کند.

اما در نیمه دوم ورق به نفع تیم شهروند و شاگردان رضا لک توانستند در نیمه دوم نتیجه را جبران کرده و در پایان بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت. همچنین فرش آرا هنوز نتوانسته است که تا قبل از هفته چهارم بردی را به دست آورد و باید دید که در این هفته در برابر شاگردان اسماعیل تقی پور در تیم مس چه نتیجه‌ای را می‌توانند کسب کنند.

سوهان محمد سیما قم - گیتی پسند اصفهان

در یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته از رقابت‌های لیگ برتر دو تیم سوهان محمد سیما قم و گیتی پسند اصفهان در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم برای کسب پیروزی پا به این میدان می‌گذارند.

تا قبل از آغاز هفته چهارم تیم سوهان محمد سیما در رده سوم جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد. این تیم با پیروزی که در هفته گذشته در برابر تیم شاهین کرمانشاه به دست آورد ۶ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به تیم مس سونگون در رده سوم قرار گرفت.

همچنین تیم گیتی پسند اصفهان هم که تا قبل از هفته سوم حال و روز خوشی را نداشت در بازی هفته گذشته خود گذشته در برابر تیم آذرخش بغض خود را خالی کرد و با زدن ۱۰ گل به این تیم جنوبی به سایر دیگر تیم‌ها هشدار داد که گیتی پسند رفته رفته بهتر خواهد شد. حال این تیم فردا در یک بازی سخت در قم باید به مصاف شاگردان مهدی غیاثی برود که از انگیزه بسیار بالایی در این فصل برخوردار هستند.

هر دو تیم از کادر فنی بسیار خوب و مجربی برخوردار هستند و باید دید که چه نتیجه‌ای در این بازی رقم خواهد خورد.

هایپر شهر شاهین شهر - سن ایچ ساوه

در دیگر بازی این هفته که از حساسیت بالایی برخوردار است دو تیم هایپر شهر شاهین شهر و سن ایچ ساوه در شاهین شهر اصفهان به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم از شرایط بسیار متفاوتی برخودار هستند.

سن ایچ ساوه که موفق شده تا قبل از هفته چهارم با سه پیروزی متوالی در برابر حریفان خود و کسب ۹ امتیاز صدرنشین مسابقات لیگ برتر شود، این هفته باید در اصفهان به مصاف تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی هایپر شهر برود. سن ایچ در سه بازی گذشته خود توانست تیم‌های مدعی قهرمانی این فصل (مس سونگون، فرش آرا مشهد، شهروند ساری) را ا شکست روبرو کند.

همچنین تیم هایپر شهر شاهین شهر که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است با ۳ امتیاز در رده ۱۱ جدول رده بندی قرار دارد و این تیم نمی‌خواهد که از الان یکی از تیم‌های مدعی سقوط به دسته پایین‌تر لیگ برتر باشد و در تلاش است که با حمایت‌های تماشاگران خود در بازی با تیم سن ایچ بتواند به پیروزی دست پیدا کند.

هر چند که بازی با تیم سن ایچ برای هایپر بسیار سخت و نفسگیر خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید که چه نتیجه‌ای از سوی هر دو تیم رقم خواهد خورد.

مس در اندیشه بازگشت به صدر با پا گذاشتن روی فرش/ انگیزه بالای گیتی در برابر شاگردان غیاثی / صدرنشین در نصف جهان

ملی حفاری اهواز - ستارگان ورامین

در سایر دیدار‌های این هفته تیم ملی حفاری اهواز میزبان تیم ستارگان ورامین خواهد بود تا قبل از آغاز هفته سوم تیم ملی حفاری در رده سوم قرار داشت، اما با شکستی که هفته گذشته در برابر تیم پر انگیزه و جوان اهورا بهبهان به دست آورد، تا رده پنجم پایین آمد.

حال باید دید که ملی حفاری چه نتیجه‌ای را می‌تواند در برابر ستاره‌های ورامینی کسب کند. تیم ستارگان ورامین هم تا قبل از آغاز هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با ۴ امتیاز در رده ۱۰ جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد. ستارگان ورامین در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در مقابل تیم هایپر شهر شاهین شهر با نتیجه مساوی متوقف شد.

مقاومت البرز - شاهین کرمانشاه

در بازی‌های دیگر این هفته دو تیم مقاومت البرز و شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۸:۳۰ در کرج به مصاف هم می‌روند. تیم مقاومت تا قبل از آغاز این هفته در رتبه چهارم جدول مسابقات قرار دارد و این تیم تا کنون توانسته است کهً نتایج مطلوبی را کسب کند.

همچنین تیم شاهین کرمانشاه که برای اولین بار به مسابقات لیگ برتر صعود کرده است تا قبل از آغاز این هفته بدون گرفتن امتیاز در رده ۱۳ قرار دارد و او هم نمی‌خواهد که یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر لیگ برتر باشد و تمام تلاش خود را برای پیروزی در بازی با تیم مقاومت البرز خواهد کرد.

ارژن شیراز - شهروند ساری

در دیگر بازی‌های این هفته دو تیم ارژن شیراز و شهروند ساری در شهر شیراز به مصاف هم می‌روند. شاگردان رضا لک در تیم شهروند در بازی با تیم ارژن از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار هستند، زیرا تیم ارژن شیراز تا قبل از آغاز هفته چهارم نتوانست نتایج دلخواه و ورد قبولی را کسب کند و بدون امتیاز در رده ۱۴ جدول رده بندی قرار گرفته است.

اما این نتایج باعث نمی‌شود که ارژن در مقابل شهروند ضعیف عمل کند و می‌خواهد که با حمایت تماشاگران خود اولین سه امتیاز خود را در فصل جدید به دست آورد. ارژن شیراز کار بسیار سختی را در برابر شاگردان رضا لک خواهد داشت.

شهروند ساری تا قبل از هفته چهارم لیگ برتر با ۴ امتیاز در رده ۹ مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است و باید دید که بازی دو تیم ارژن شیراز و شهروند ساری چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

مس در اندیشه بازگشت به صدر با پا گذاشتن روی فرش/ انگیزه بالای گیتی در برابر شاگردان غیاثی / صدرنشین در نصف جهان

آذرخش بندر عباس - اهورا بهبهان

در آخرین بازی این هفته دو تیم آذرخش بندر عباس و اهورا بهبهان در بندر عباس به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در بازی هفته گذشته خود نتیجه دور از انتظار و غیرقابل پیش بینی را کسب کردند.

تیم اهورا بهبهان در هفته سوم لیگ برتر موفق شد که تیم خوب و مدعی ملی حفاری اهواز را با ۷ گل بدرقه کند. اهورا اکنون با ۴ امتیاز در رده ۸ جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

همچنین تیم آذرخش بندر عباس که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر توانسته بود نتایج بسیار خوبی را کسب کند، اما در بازی هفته گذشته خود در برابر تیم گیتی پسند اصفهان نتوانست نتایج درخشان خود را به دست آورد و با ۱۰ گل از تیم گیتی پسند شکست خورد.

آذرخش بندر عباس اکنون با ۶ امتیاز در رده ۶ جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد. بازی هفته چهارم این تیم در برابر اهورا می‌تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد.

بیشتر بخوانید

شمس: سن ایچ و آذرخش شگفتی‌های لیگ برتر فوتسال هستند / استقلال و پرسپولیس وادر فوتسال نمی‌شوند

شمسایی: تجربه ویلموتس می‌تواند به سرمربی تیم ملی فوتسال کمک زیادی کند/ به زودی کمیته فنی مختص تیم زیر ۲۰ ساله‌ها تشکیل می‌شود

ناظم الشریعه، تماشاگر ویژه حساس‌ترین بازی هفته لیگ فوتسال

انتهای پیام/

پیش بازی دیدار های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق