آخرین وضعیت تکمیل صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف


رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات درباره آخرین وضعیت تکمیل صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف توضیحاتی داد.

آخرین وضعیت تکمیل صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرفحسن پلارک رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انجام ۹۶ درصد از پروژه ساخت صحن حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مراحل ساخت و بازسازی این پروژه به پایان رسیده و تنها مرحله رفع نواقص آن باقی مانده است.

او با اشاره به اینکه این پروژه امسال قبل از اربعین حسینی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: سیستم‌های سرمایشی، پله‌های برقی و سرویس‌های بهداشتی برای خدمات رسانی به زائران اربعین امسال تعبیه شده است.

رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات درباره پروژه ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلا معلی تصریح کرد: همکاران ما در ستاد بازسازی عتبات عالیات به صورت دو شیفت در تلاش هستند که این پروژه را تا اربعین امسال برای اسکان زائران آماده کنند..

بیشتر بخوانید: برنامه ستاد باسازی عتبات عالیات برای اربعین ۹۸

پلارک با بیان اینکه ۳۲ درصد این پروژه انجام شده است، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها ۴۰ هزار نفر در فضایی مسقف در این صحن اسکان داده می‌شوند و سعی داریم که اسکلت این پروژه تا اربعین امسال به اتمام برسد.

رئیس ستاد باسازی عتبات عالیات تصریح کرد: افرادی که در حوزه‌های قالب بندی و آماتوربندی تخصص دارند، می‌توانند برای همکاری در این پروژه به ستاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی