بازی Game of Thrones برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود +فیلم


بازی Game of Thrones برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود +فیلم

یک شرکت بازی‌سازی کانادایی از تولید بازی جدیدی بر اساس دنیای «Game of Thrones» برای گوشی‌های اندروید و iOS خبر داد.

بازی Game of Thrones برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Behaviour Interactive، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی درکانادا، HBO و GAEA اعلام کردند که یک بازی موبایل جدید بر اساس دنیای «Game of Thrones» ساخته خواهد شد که تا آخر سال ۲۰۱۹ قرار است روی بازار‌های اپ استور و گوگل پلی قرار گیرد تا کاربران این دو سیستم عامل آن‌ها را دانلود کنند.

این بازی با نام «Game of Thrones Beyond the Wall» نام خواهد داشت. داستان این بازی مربوط به چند دهه قبل از داستان سریال پخش شده از شبکه HBO است. این داستان زمانی را روایت خواهد کرد که لرد فرمانده بریندن ریورز (Brynden Rivers) که با القابی همچون کلاغ خونی (Bloodraven) یا کلاغ سه چشم (Three-Eyed Rave) هم مشهور بود، به پشت دیوار می‌رود و پس از آن ناپدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: کراس پلی پیشرفت خواهد کرد

به نظر می‌رسد این بازی از لحاظ گیم‌پلی یک بازی استراتژیک باشد که گیمر‌ها قادر خواهند بود شخصیت‌های مورد علاقه خود را از جوخه‌های مختلف و به صورت ترکیبی انتخاب کنند و در میادین نبرد Game of Thrones به مبارزه بپردازند تا پیروز شوند. هر یک از شخصیت‌های این بازی موبایلی توانایی‌های خاصی را در اختیار دارند که می‌توانند نتیجه جنگ را به نفع نیرو‌های خودی برگردانند. کسانی که این بازی را انجام می‌دهند، قادر خواهند بود تا شخصیت‌های مختلف دنیای شناخته شده Game of Thrones را دور هم جمع کنند و در بخش‌های مختلف بازی، از قلمروی انسان‌ها محافظت کنند و همچنین در حین انجام مأموریت‌های بازی، با شخصیت‌های جدید آشنا شوند.

Game of Thrones Beyond the Wall به صورت رایگان در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار خواهد گرفت، اما برخی از آیتم‌های این بازی باید از طریق اپلیکیشن خریداری شوند. تمام افرادی که از قبل در گوگل پلی، اپ استور یا سایت رسمی بازی برای آن ثبت نام کرده باشند، در هنگام عرضه این بازی قبل از پایان سال جاری میلادی چند شخصیت و آیتم اضافه نسبت به دیگران برای بازی کردن خواهند داشت.

در ادامه می‌توانید تریلر پخش شده از این بازی را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تولید یک بازی از سریال Game of Thrones

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند