نخستین تصویر تام کروز در فیلم «تاپ گان»


نخستین تصویر تام کروز در فیلم «تاپ گان»

نخستین تصویر از حضور تام کروز بازیگر محبوب سینمای هالیوود در نسخه جدید فیلم سینمایی تاپ گان منتشر شد، این فیلم با محوریت پرواز ساخته شده و باز هم آمادگی این بازیگر سینما را بعد از سی سال به رخ می‌کشد.

خبرگزاری میزان: نخستین تصویر از حضور "تام کروز" بازیگر محبوب سینمای هالیووددر نسخه جدید فیلم سینمایی "تاپ گان" منتشر شد، این فیلم با محوریت پرواز ساخته شده و باز هم آمادگی این بازیگر سینما را بعد از سی سال به رخ می‌کشد.

کروز که به تازگی درخشش خیره کنند‌ه‌ای را با نسخه ششم فیلم "ماموریت غیرممکن ۶" به نام خود کرده بار دیگر و این بار بعد از ۳۰ سال نقش ماوریک در فیلم تاپ گان را بازی می‌کند.

نخستین تصویر تام کروز در فیلم «تاپ گان»

بر اساس آخرین گزارشات، فیلم سینمایی "تاپ گان ۲" با نام فرعی "تک رو" هم اکنون با حضور تام کروز و دیگر بازیگران فیلمبرداری خود را به اتمام رسانده است. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم سینمایی "تاپ گان" ساخته "تونی اسکات" در سال ۱۹۸۶ است.

به تازگی "جنیفر کانلی" بازیگر مطرح هالیوود که سابقه بازی در آثار درخشانی همچون "نوح"، "مرثیه‌ای برای یک رویا" را داشته به جمع بازیگران تاپ گان ۲ پیوسته است.

پیتر کریگ، جاستین مارکس، کریستوفر مک‌کوری، اریک وارن سینگر نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر پایه شخصیت‌ها اثر
جیم کش نوشته جک ایپس جونیور بر عهده داشته اند.

نخستین تصویر تام کروز در فیلم «تاپ گان»

"پیتر کریگ" و "جاستین مارس" نمایشنامه نویسان مطرح هالیوودی نگارش این نسخه از تاپ گان را بر عهده داشته و "جوزف کوشینسکی" کارگردانی این فیلم سراسر اکشن و جنگی را انجام خواهد داد.

براساس اعلام کمپانی "پارامونت پیکچرز" اکران بین المللی فیلم سینمایی "تاپ گان ۲" با نام فرعی "تک رو" از ۱۲ ماه ژولای سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. گفتنی است به غیر از تام کروز تام کروز، مایلز تلر، وال کیلمر، جنیفر کانلی، گلن پاول، جان هم و اد هریس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن