سیروس‌پور: باید به دبیر فرصت داد/فدراسیون افرادی می‌خواهد که چرخ کشتی را به حرکت درآورند


سیروس‌پور: باید به دبیر فرصت داد/فدراسیون افرادی می‌خواهد که چرخ کشتی را به حرکت درآورند

رئیس اسبق فدارسیون کشتی گفت: باید به علیرضا دبیر برای ارزیابی کارنامه‌اش فرصت داد.

پرویز سیروس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدارسیون کشتی گفت: دبیر از قهرمانان بزرگ کشتی بوده است و خودش بهتر از هر کسی می‌داند که کار بسیار سخت و سنگینی پیش‌رو دارد به خصوص که در این مدت از کشتی دور بوده است.

وی افزود:‌ نمی‌توان قصاص قبل از جنایت کرد و باید دید از چه افرادی دعوت به همکاری می‌کند و چه کسانی را انتخاب خواهد کرد آنچه مهم است این است که او در بسیاری از مناصب نیازمند حضور افراد با تجربه است که چرخ کشتی را به حرکت درآورد. کار بسیار مشکلی دارد و باید یکی از اولویت‌های اصلی‌اش را انتخاب افراد مناسب و با تجربه برای همکاری در فدراسیون کشتی قرار دهد.

رئیس اسبق فدارسیون کشتی تصریح کرد: نمی‌توان در این فاصله کوتاه از دبیر و تیمش انتظار معجزه داشت. هر نتیجه‌ای که در مسابقات جهانی پیش‌رو و المپیک حاصل شود نمی‌توان به صورت کامل به این فدراسیون ربط داد. باید کارنامه دبیر را در چهار سال بعد از المپیک توکیو ارزیابی کرد.

سیروس‌پور خاطرنشان کرد: باید به علیرضا دبیر به عنوان یکی از قهرمانان کشتی فرصت داد تا برنامه‌ها و ایده‌هایش را به طور کامل پیاده کند و پس از آن است که می‌توان ارزیابی دقیقی از کارنامه وی داشت. البته مردم همواره از کشتی انتظارات بالایی داشته‌اند اما نباید در این فاصله کوتاه و فرصت کم از او انتظار معجزه داشته باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس