دانلود انیمیشن نیوشکا از دره باد nausicaa of the valley of the wind 1984 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن nausicaa of the valley of the wind, دانلود انیمیشن نیوشکا از دره باد با دوبله فارسی, دانلود انیمیشن 2019 دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن دوبله فارسی

کیفیت Full HD 1080p – HD 720p – سانسور شده

دانلود انیمیشن نیوشکا از دره باد nausicaa of the valley of the wind 1984 دوبله فارسی

انیمیشن نیوشکا از دره باد دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: انیمیشن نیوشکا از دره باد nausicaa of the valley of the wind 1984

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 8.1/10

ژانر: انیمیشن

مخاطب: همه گروه های سنی

نوع : سینمایی

محصول: ژاپن

کارگردان: هایائو میازاکی

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: 1984

مدت زمان: 115 دقیقه

درباره انیمه:

نیوشکا از دره باد، انیمه‌ای ماجرایی و فانتزی، محصول سال ۱۹۸۴ کشور ژاپن است. کارگردانی این انیمه بر عهده هایائو میازاکی بوده‌ و بازیگرانی چون سومی شیماموتو، گورو نایا، یوجی ماتسودا، جوجی یانامی، ایچیرو ناگایی، هیساکو کیودا، ماهیتو تسوجیمورا و مینا تومیناگادر آن به صداپیشگی پرداخته‌اند. انیمه نیوشکا از دره باد که محصول استودیو تاپ‌کرفت به حساب می‌آید، در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش ۱.۷۲ میلیون دلاری رسیده‌است. این انیمه که بر اساس مانگای نیوشکا از دره باد به قلم هایائو میازاکی ساخته شده، در جشنواره‌های مختلف برنده جوایز متعددی شده که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره کینما جونپو ۱۹۸۵ و جشنواره فیلم ماینیچی ۱۹۸۵ اشاره کرد. این انیمه از نظر فیلمنامه، موضوع کلی، تنوع شخصیت‌ها و نحوه پویانمایی مورد ستایش طیف گسترده‌ای از منتقدان قرار گرفته و همواره از آن با عنوان یکی از بهترین انیمه‌های تمامی دوران یاد شده‌است.

داستان انیمیشن:

هزار سال پس از وقوع یک جنگ بسیار عظیم و نابودی بخش عمده‌ای از تمدن بشری، شاهزاده خانمی به نام نیوشکا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از وقوع نبردی ویرانگر میان دو کشور و نابودی کامل سیاره زمین جلوگیری کند و…

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 1080p حجم: 1.70 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 1.11 گیگابایت دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p پخش آنلاین

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .