دخالت در استقلال و پرسپولیس عامل تعلیق فوتبال ایران؟


دخالت در استقلال و پرسپولیس عامل تعلیق فوتبال ایران؟
تنها دلیل تعلیق احتمالی فوتبال ایران قضیه بانوان نیست و فیفا روی سه مورد دیگر هم دست گذاشته که یکی از آن‌ها شائبه دخالت وزارت ورزش در اداره همزمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش خبرورزشی، با نامه‌ای که مهدی تاج به فیفا فرستاد و اعلام کرد فدراسیون موافق حضور بانوان در بازی‌های ملی است، سایه تعلیق برای مدتی از روی سر فوتبال ما برداشته می‌شود و دوباره اگر وزارت ورزش و دولت نتوانند مجوز‌های لازم را از نهاد‌های مربوطه بگیرند، فیفا نامه تهدیدآمیز جدیدی می‌فرستد و این بازی ادامه پیدا می‌کند، اما دیروز شایعه‌ای به گوش‌مان رسید که عجیب بود و نیاز به پیگیری دارد.

شنیدیم تنها دلیل تعلیق احتمالی فوتبال ایران قضیه بانوان نیست و فیفا روی سه مورد دیگر هم دست گذاشته که یکی از آن‌ها شائبه دخالت وزارت ورزش در اداره همزمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

گویا گزارش‌هایی از داخل به فیفا رسیده که وزارت به عنوان نهادی دولتی همزمان در حال اداره دو باشگاه پرطرفدار ایرانی است و تمامی عزل و نصب‌های این دو باشگاه با دخالت مستقیم وزارت انجام می‌شود و همین مسئله باعث حساسیت فیفا شده است. طی روز‌های آینده قطعاً صحت و سقم این ماجرا را پیگیری می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق