شوک بانکی/ رامین پاشایی‌فام مدیرعامل اسبق بانک سپه و کارآفرین درگذشت/مشاور سیف که بود؟


شوک بانکی/ رامین پاشایی‌فام مدیرعامل اسبق بانک سپه و کارآفرین درگذشت/مشاور سیف که بود؟

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رامین پاشایی فام، از مدیران بانکی ایران پس از تحمل دوره‌ای بیماری در سن 54 سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. به گزارش بانک مردم، او در دوره ریاست ولی‌الله سیف بر بانک مرکزی ایران یکی از چهره‌های تاثیر گذار در این بانک به شمار می‌رفت و مشاور سیف بود. این مدیر اقتصادی ایرانی، متولد سال 1344 و دارای دکتری...

کد خبر : 131842 تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۸

شوک بانکی/ رامین پاشایی‌فام مدیرعامل اسبق بانک سپه و کارآفرین درگذشت/مشاور سیف که بود؟

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: رامین پاشایی فام، از مدیران بانکی ایران پس از تحمل دوره‌ای بیماری در سن ۵۴ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

به گزارش بانک مردم، او در دوره ریاست ولی‌الله سیف بر بانک مرکزی ایران یکی از چهره‌های تاثیر گذار در این بانک به شمار می‌رفت و مشاور سیف بود.

این مدیر اقتصادی ایرانی، متولد سال ۱۳۴۴ و دارای دکتری اقتصاد از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم تحقیقات تهران بود.

مرحوم پاشایی‌فام، از سال ۸۹ تا سال ۹۲ مدیر عاملی بانک سپه را عهده دار بوده و مدتی نیز به عضویت هیأت عامل بانک ایران و اروپا درآمده بود.

در سوابق اجرایی پاشایی‌فام، می‌توان به مدیر کلی دفتر امور بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، عضویت در شورای عالی بانک‌ها، عضویت در کمیسیون فرعی شورای پول و اعتبار، عضویت در شورای خرید (موضوع مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی)، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، عضویت در هیات مدیره بانک ملی، عضو هیات امنای پژوهشکده پولی و بانکی، عضویت در هیات امنای موسسه عالی بانکداری ایران، معاونت اقتصادی بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ایران و اروپا اشاره کرد.

سوابق کاری

مدیر عامل بانک ایران و اروپا(EIH) از سال ۱۳۹۵ تا کنون عضو هیئت مدیره بانک ایران و اروپا از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ مدیرعامل بانک کارآفرین در۱۳۹۳

(او طی سال ۱۳۹۳ با ارائه ای نامه‌ای شخصی به تمامی کارکنان بانک کارآفرین با ذکر دلیل استعفای خویش اقدام به طلب پوزش نمود به خاطر کارهایی که می شد انجام داد ولی برخی از اعضای پشت پرده بانک، نمی‌گذارند)

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک سپه از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ معاونت اقتصادی بانک مرکزی ایران از ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸ عضو هیئت امنای مؤسسه عالی بانکداری ایران عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران از ۱۳۸۴ تا کنون مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عضو کمیسیون شورای پول و اعتبار از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ مدیرکل بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزیکشور از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴
شوک بانکی/ رامین پاشایی‌فام مدیرعامل اسبق بانک سپه و کارآفرین درگذشت/مشاور سیف که بود؟ شوک بانکی/ رامین پاشایی‌فام مدیرعامل اسبق بانک سپه و کارآفرین درگذشت/مشاور سیف که بود؟ شوک بانکی/ رامین پاشایی‌فام مدیرعامل اسبق بانک سپه و کارآفرین درگذشت/مشاور سیف که بود؟
22 views

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بانک‌

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان