معرفی سامانه‌های خدمات الکترونیک قضایی در نمایشگاه الکامپ


معرفی سامانه‌های خدمات الکترونیک قضایی در نمایشگاه الکامپ

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:به سؤالات در زمینه سامانه‌های مدیریت کشوری املاک، ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری، مالکیت معنوی و ثبت الکترونیک اسناد در نمایشگاه الکامپ پاسخ داده...

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، ذبیح‌الله خداییان در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ، گفت: شبکه موقعیت‌یابی یکپارچه مالکیت معروف به شمیم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: همچنین راهنمایی در زمینه چگونگی ثبت اسناد تنظیمی تطبیق اصالت اسناد و اوراق در دفاتر اسناد رسمی و ثبت وقایع ازدواج و طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق نیز قابل ارائه در نمایشگاه است.

خداییان از رونمایی از سامانه ثبت آنی، ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی خبر داد و گفت: امکان بررسی مالکیت شخصی افراد با درخواست کتبی، ارائه کارت ملی، امکان استعلام ممنوع‌الخروجی از سامانه اجرای اسناد رسمی به فرد متقاضی از طریق پورتال سازمان و استعلام اطلاعات شناسه ملی اشخاص حقوقی فراهم است.

وی از معرفی سامانه‌های خدمات الکترونیک به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای فناوری این سازمان خبر داد و گفت: پاسخ به سؤالات در زمینه سامانه‌های مدیریت کشوری املاک، ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری، مالکیت معنوی و ثبت الکترونیک اسناد و ازدواج و طلاق در نمایشگاه الکامپ به نمایش گذاشته شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: همچنین ارائه راهنمایی‌های لازم در زمینه تأسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمب دفاتر قانونی، اظهارنامه دفتر ثبت تجاری، درخواست کد فراگیر، پیگیری درخواست و غیره در سامانه ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری، پاسخ به سؤالات در مورد ثبت درخواست صدور سند مالکیت و پیگیری استعلام الکترونیک ملک در سامانه مدیریت کشوری املاک و پاسخ به سؤالات در خصوص ثبت اظهارنامه علامت، اختراع، طرح صنعتی، خلاصه پرونده و ثبت انواع درخواست در سامانه مالکیت معنوی از دستاوردهای این سازمان است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس