بازی Marvel’s Avengers حضور کامالا خان ملقب به دوشیزه مارول تایید شد


بازی Marvel’s Avengers حضور کامالا خان ملقب به دوشیزه مارول تایید شد

اگرچه هنوز حضور شخصیت هاوک‌آی در بازی Marvel’s Avengers همچون فیلم سینمایی اونجرز تایید نشده، اما ابرقهرمانان زیادی در بازی حضور خواهند داشت.بغیر از شخصیت‌های اصلی آیرون من، کاپیتان امریکا، ثور، هالک و بلک ویدو، حضور ضدقهرمانانی همچون Taskmaster و Abomination نیز تایید شده است. به علاوه نگاه بسیار گذرایی نیز به هنک پایم Ant-Man نیز در مراسم E3...

اگرچه هنوز حضور شخصیت هاوک‌آی در بازی Marvel’s Avengers همچون فیلم سینمایی اونجرز تایید نشده، اما ابرقهرمانان زیادی در بازی حضور خواهند داشت.بغیر از شخصیت‌های اصلی آیرون من، کاپیتان امریکا، ثور، هالک و بلک ویدو، حضور ضدقهرمانانی همچون Taskmaster و Abomination نیز تایید شده است. به علاوه نگاه بسیار گذرایی نیز به هنک پایم Ant-Man نیز در مراسم E3 داشتیم که به حضور او قوت بخشیده بود.

در رونمایی جدید از بازی Marvel’s Avengers در پنل مارول همایش کامیک‌‌کان سن دیگو، با ویدئوی جدیدی از داستان بازی روبه رو شدیم که حضور یکی دیگر از شخصیت‌های ابرقهرمانی کامیک‌بوک‌ها در آن تایید شد: کامالا خان، معروف به دوشیزه مارول. در یکی از صحنه‌های تریلر جدید بازی او را در قامت دختری جوان، پیش از شیوع مه غلیظ تریگن دیدیم که تی‌شرت کاپیتان مارول را بر تن کرده بود.

تئوری‌های آنلاین جدید منتشر شده به این نکته اشاره کرده‌اند که دوشیزه مارول همان راوی تریلر E3 بازی بوده که هم راستا با شخصیت ذاتی او نیز هست. به علاوه اگرچه در ویدئوی مقدمه نشان داده شده در کامیک کان، او را به چشم دختر جوانی دیدیم، اما اتفاقات اصلی بازی Marvel’s Avengers پنج سال بعد از آن می‌گذرد. به همین خاطر احتمال بسیار بالایی وجود دارد که او نقشی کلیدی در داستان ایفا کند و حتی به عنوان یکی از ابرقهرمانان قابل انتخاب در بازی نیز گنجانده شود.

ویدئوی به نمایش در آمده در کامیک‌کان، انتهای آگوست در همایش گیمزکام آلمان برای عموم مردم عرضه خواهد شد. اما افرادی که در سن دیگو حاضر بودند به همین سرعت ویدئوهایی به صورت مخفیانه از پیشرفت‌های گرافیکی و لباس‌های اضافی شخصیت‌های بازی گرفته و پخش کرده‌اند. بازی Marvel’s Avengers در تاریخ 15 می 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استادیا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: https://gamingbolt.com/marvels-avengers-confirms-kamala-khans-ms-marvel

بازی Marvel’s Avengers حضور کامالا خان ملقب به دوشیزه مارول تایید شدبازی Marvel’s Avengers حضور کامالا خان ملقب به دوشیزه مارول تایید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق