آمریکا باید به توافق هسته‌ای بازگردد


آمریکا باید به توافق هسته‌ای بازگردد

عضو کمیته قضایی سنا: ترامپ رئیس جمهوری نیست که بتوان به او اعتماد کرد؛ آمریکا باید به توافق هسته‌ای بازگردد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، استیو کوهن عضو کمیته قضایی سنا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت: ترامپ رئیس جمهوری نیست که بتوان به او اعتماد کرد و آمریکا باید به توافق هسته‌ای ایران بازگردد.
مجری برنامه از او پرسید ایران اخیرا یک نفتکش انگلیسی را توقیف کرده است که هم پیمان مهم آمریکا محسوب می‌شود. آمریکا اکنون باید چه اقدامی انجام دهد؟
کوهن در پاسخ گفت: کاری که آمریکا باید انجام دهد این است که به توافق هسته‌ای ایران بازگردیم. ما هرگز نباید از این توافق نامه خارج می‌شدیم. اکنون ما در حال گفتگو درباره بازگشت به این توافق نامه بر همان اساسی هستیم که وجود دارد. ­
ترامپ اعلام کرد می‌خواهد از توافقی خارج شود که در زمان اوباما حاصل شده بود و اکنون ما باید به توافقی باز گردیم که اوباما به آن دست یافت. سیاست‌های ترامپ با یکدیگر سازگار نیست و ایرانی‌ها می‌دانند او چکار می‌کند و انگلیسی‌ها و ایرانی‌ها به این موضوع اضافه شده اند. با شرایط دشواری مواجه هستیم که می‌تواند منجر به جنگ شود، اما رئیس جمهوری داریم که نمی‌توان به او اعتماد کرد. ما رئیس جمهوری داریم که نمی‌دانیم سخنانی که می‌گوید حقیقت است یا نه. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...