هشتمین مرکز اورژانس اجتماعی استان قزوین در آوج افتتاح شد


هشتمین مرکز اورژانس اجتماعی استان قزوین در آوج افتتاح شد

قزوین - ایرنا - هشتمین مرکز اورژانس اجتماعی استان قزوین با حضور رضا جعفری مدیر کل امور آسیب دیدگان و رئیس اورژانس اجتماعی کشور روز شنبه در شهرستان آوج به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی قزوین در حاشیه افتتاح این مرکز به خبرنگار ایرنا گفت: اورژانس اجتماعی شهرستان آوج با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مداخله به هنگام افتتاح شد.
علیرضا وارثی افزود: این مرکز، سیصد و پنجاه و یکمین مرکز اورژانس اجتماعی کشور است که در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت تشکیل می‌شوند.
وی اضافه کرد: اورژانس اجتماعی زنجیره‌ای از خدمات را مقابل خشونت‌های خانگی برای کودکان، زنان و سالمندان، کودکان کار و… ارائه می‌دهد.
وارثی ادامه داد: در کنار اورژانس اجتماعی، مراکز مختلفی برای حمایت و پذیرش گروه‌های هدف مانند خانه سلامت برای دختران فراری یا خانه امن برای زنان خشونت دیده تشکیل شده‌اند.
وی همچنین از افتتاح مرکز جامع توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی سالمندان در بوئین زهرا خبر داد و افزود: مرکز سالمندان حضرت صدیقه طاهره (س) با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و ظرفیت اسمی ۴۷ نفر صبح امروز افتتاح شد.
وارثی اظهار داشت: بیش از ۱۵ هزار سالمند تحت پوشش خدمات بهزیستی قزوین قرار دارند که یک هفتم آنها در بوئین زهرا هستند.
مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: البته شهرستان بویین زهرا تنها به مراکز نگهداری سالمندان نیاز ندارد و می‌توان از ظرفیت خیران جهت ارائه بسته کاملی از خدمات مانند نیازمندان به مسکن و شغل، بیماران روان، کودکان بازمانده از تحصیل و نیازمندان جهیزیه استفاده کرد.
۶۱۰۱* ۷۳۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!