وعده جدید وزیر ارتباطات برای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت


وعده جدید وزیر ارتباطات برای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت

چند وقتی است که کیفیت اینترنت در بسیاری از شرکت‌ها افت کرده و اعتراضات زیادی نسبت به این موضوع ایجاد شده است که وزیر ارتباطات در مصاحبه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و وعده بهبود کیفیت را داده است. به گزارش آی‌تی‌رسان، محمدجواد آذری جهرمی که این روزها به دلیل مشکلات مربوط به کیفیت اینترنت مورد سوال بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی است،...

چند وقتی است که کیفیت اینترنت در بسیاری از شرکت‌ها افت کرده و اعتراضات زیادی نسبت به این موضوع ایجاد شده است که وزیر ارتباطات در مصاحبه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و وعده بهبود کیفیت را داده است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، محمدجواد آذری جهرمی که این روزها به دلیل مشکلات مربوط به کیفیت اینترنت مورد سوال بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی است، در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: ما می‌دانیم که امروز دغدغه بسیاری از مردم حتی در مناطق محروم نیز بحث کیفیت و سرعت اینترنت است. مردم خواستار سرعت بالای اینترنت هستند و ما نیز تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم با حفظ قیمت‌های فعلی، کیفیت و سرعت اینترنت را ارتقا دهیم.

وی در ادامه افزود: قیمت‌گذاری فعلی برای مشترکین کم مصرف از نظر تعرفه مناسب است ولی از نظر سرعت و بحث کیفیت مورد رضایت آنها نیست که بایستی اقدامات لازم را برای برطرف کردن این مشکل انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام