زمان جدید عرضه گوشی سامسونگ گلکسی فولد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!


زمان جدید عرضه گوشی سامسونگ گلکسی فولد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

زمان جدید عرضه گوشی سامسونگ گلکسی فولد همچنان نامشخص است. این را گزارش جدیدی که به‌تازگی منتشر شده است تایید می‌کند. همین دیروز بود که طی گزارشی اعلام شد که ورژن بازطراحی شده گوشی سامسونگ گلکسی فولد، یک تست دوام را با موفقیت گذرانده است. این تست به این‌صورت بوده که تعدادی از این دستگاه به افرادی که در صنایع مشغول به کار هستند و همچنین به اساتیدی...

زمان جدید عرضه گوشی سامسونگ گلکسی فولد همچنان نامشخص است. این را گزارش جدیدی که به‌تازگی منتشر شده است تایید می‌کند.

همین دیروز بود که طی گزارشی اعلام شد که ورژن بازطراحی شده گوشی سامسونگ گلکسی فولد، یک تست دوام را با موفقیت گذرانده است. این تست به این‌صورت بوده که تعدادی از این دستگاه به افرادی که در صنایع مشغول به کار هستند و همچنین به اساتیدی که در دانشگاه ملی سئول و انستیتوی تحقیقاتی KAIST تدریس می‌کنند، فرستاده شده است. نتیجه این شد که هیچ کدام از افراد گروه نتوانسته‌اند ایرادات و مشکلاتی که اوایل امسال توسط اینفلوئنسرهای خود شرکت سامسونگ از گوشی گرفته شده بود را دوباره مشاهده کنند. هرچند اتفاق فوق می‌تواند نشانه این باشد که به‌زودی تاریخ عرضه جدیدی برای گلکسی فولد اعلام خواهد شد، اما گزارش دیگری که به‌تازگی منتشر شده، آن را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

براساس وب‌سایت WCCFTech، یک نشریه اسلواکیایی اخیرا گفتگویی با David Sahula، سخنگوی سامسونگ در چک و اسلواکی، انجام داده است که در آن، آقای Sahula گفته است که هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ جدید عرضه دستگاه تاشو گلکسی فولد ندارد. این گفته می‌تواند بدین معنا باشد که ما هنوزهفته‌های بسیاری (اگر نگوییم ماه‌ها)، تا شنیدن اخباری درباره تاریخ جدید شروع پیش‌سفارش‌های گلکسی فولد در پیش‌رو داریم. اما آنچه که به‌وضوح می‌توان از حرف‌های Sahula استنباط کرد این است که: یا امکان دارد که واقعا تاریخ جدیدی برای عرضه دستگاه وجود داشته ولی او از آن بی‌اطلاع بوده و یا اینکه احتمالا به او گفته‌اند که درباره همه‌چیز سکوت اختیار کند. هفته گذشته،‌ با انتشار عکسی از مدل بهبودیافته گلکسی فولد که در دستان یکی از افراد مسئول تست آن قرار داشت، امیدها برای اعلام تاریخ جدید عرضه گوشی جدید افزایش یافت.

زمان جدید عرضه گوشی سامسونگ گلکسی فولد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

اگر فرض بگیریم که گفته‌های سخنگوی چک و اسلواکی سامسونگ، براساس چیزهایی نبوده نباشد که از بالا به او دیکته شده و او واقعا از موضوع بی‌اطلاع بوده است، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در این‌باره بسیار محتاطانه عمل کرده است؛ در واقع برای اینکه نمی‌‌خواسته یک اشتباه را دو بار تکرار کند. دی‌جی کوه، مدیر اجرایی سامسونگ الکترونیکس، قبول کرده بود که شرکت درباره گلکسی فولد شتابزده عمل کرده است. او همچنین گفته بود که «گوشی، در زمان مقتضی عرضه خواهد شد. به ما کمی زمان بیشتری بدهید.» بنابراین براساس این گفته‌ها می‌توان حدس زد که سامسونگ هیچ عجله‌ای برای آغاز فروش هندست تاشو خود ندارد.

این رو هم بخون:
سامسونگ در حال ‌حاضر بر روی سری گلکسی نوت ۱۰ متمرکز شده است

همانطور که در جریان هستید سامسونگ بالاخره بعد از سال‌ها تزریق شوروهیجان به میان مشتریان، گلکسی فولد را در ماه فوریه امسال رونمایی کرد. شرکت با اعلام تاریخ ۲۶ام آوریل برای عرضه گوشی جدید، تعدادی از آن را برای اینفلوئنسرهایش فرستاد تا ایرادات آن‌ها را پیدا کنند. اما با وجود هشدارهایی که سامسونگ به‌همراه این دستگاه‌ها ارسال کرده بود، تعدادی از این اینفلوئنسرها شروع به کندن لایه یا روکش پلاستیکیِ روی نمایشگر ۷.۳ اینچی گوشی کرده بودند؛ که در واقع نباید این کار را می‌کردند. هشدار سامسونگ نشان می‌داد که برداشتن این روکش پلاستیکی می‌تواند باعث از کار افتادن صفحه‌نمایش گردد. در یک مورد نیز، مقداری مواد زائد خارجی از طریق بازشدگی‌ای که در بالای یکی از لولاهای گوشی وجود داشت به داخل دستگاه یکی از اینفلوئنسرها وارد شده بود که همین موضوع باعث برآمدگی نمایشگر داخلی گردیده بود. سایر اینفلوئنسرها هم متوجه شده بودند دستگاه‌های گلکسی فولد آنها از کار افتاده است.

گویا سامسونگ با تودادن روکش پلاستیکی به داخل قاب گوشی مشکل مذکور را رفع کرده است. از طرفی سعی کرده با کوچک کردن بازشدگی‌های موجود در بالا و پایین لولاها مانع از ورود اشیا خارجی به درون دستگاه بشود.

زمان جدید عرضه گوشی سامسونگ گلکسی فولد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

در حال‌حاضر، تمرکز اصلی سامسونگ، بر روی رویدادی است که برای تاریخ هفتم آگوست در شهر بروکلین برنامه‌ریزی شده است. در آن رویداد، باید شاهد رونمایی از سری گلکسی نوت ۱۰ و احتمالا گلکسی واچ اکتیو ۲ باشیم.

سامسونگ در پسِ ذهن خود، در حال پاییدن هواوی است. تا جایی که می‌دانیم انتظار نمی‌رود که گوشی تاشو هواوی یعنی هواوی میت X دیرتر از ماه سپتامبر عرضه شود. به همین‌خاطر، سامسونگ امیدوار است که در این مورد از رقیب خود پیشی بگیرد. هرچند که هیچکدام از این دو کمپانی نمی‌توانند اولین شرکت سازنده گوشی تاشو لقب بگیرند (چراکه سال گذشته گوشی تاشو Royale FlexPai عرضه شد)، اما با این کار، یکی از آن دو، به‌‌عنوان اولین سازنده بزرگی شناخته خواهد شد که چنین دستگاهی را روانه بازار می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق