کشف 18 میلیارد ریال کالای قاچاق از سوی پلیس بنادر و دریانوردی


کشف 18 میلیارد ریال کالای قاچاق از سوی پلیس بنادر و دریانوردی

تهران - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت بنادر و دریانوردی کشور از کشف محموله 18 میلیارد ریالی کالای قاچاق در 3 بندر کشور خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جعفر اطمانی" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سراسری و مشترک مبارزه با معضل شوم قاچاق کالا و مبارزه جدی با قاچاقچیان در سطح کشور، ماموران یگان حفاظت ۳ بندر شهید باهنر، لنگه و امیرآباد، هنگام بازرسی و کنترل خودروها و لنج های باری موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد ریال شدند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از وسائط نقلیه و بررسی اسناد و مدارک گمرکی قاچاقچیان انواع کالاهای قاچاق شامل؛ ۵۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۸ دستگاه تلویزیون ال ای دی با قابلیت پخش شبکه های ماهواره ای، ۸ هزار شعله لامپ ال ای دی، ۷۰ بسته تور ماهیگیری، ۶۷ دستگاه دوربین عکاسی، ۵۵۰۰ عدد انواع آمپول هورمونی و انرژی زا و ۱۶۳ هزار نخ سیگار کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ۸ متهم بازداشت شده با تشکیل پرونده روانه محاکم قضائی شدند، گفت: کارکنان این یگان حفاظتی با عزمی راسخ و پشتکاری مثال زدنی در حال انجام وظیفه بوده و اجازه ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق را به متخلفان نخواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403