یک نقره و 2 برنز برای کاتارو‌ها


یک نقره و 2 برنز برای کاتارو‌ها

نمایندگان کاتای تیمی و انفرادی مردان و بانوان به یک مدال نقره و 2 برنز در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافتند

یک نقره و 2 برنز برای کاتارو‌هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کاراته؛ کاتای تیمی بانوان ایران با ترکیب الناز تقی پور، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی زاده که به دیدار فینال مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان راه یافته بود، به علت آسیب دیدگی شادی جعفری زاده در جریان تمرینات از ناحیه زانو، از حضور در دیدار فینال و مبارزه با تیم ژاپن انصراف داد، تا صاحب مدال نقره شود.

این تیم دور نخست با تیم‌های هنگ کنگ، بنگلادش، هند و ویتنام همگروه بود که با کسب امتیاز ۲۴.۳۴ به عنوان تیم اول راهی دیدار فینال شده بود.

در کاتای انفرادی بانوان، فاطمه صادقی که دیروز به دور دوم صعود کرده بود، امروز در دور دوم مسابقات با کاتارو‌هایی از اندونزی، ویتنام و هنگ کنگ همگروه بود و توانست با کسب امتیاز ۲۴.۱۴ به دیدار رده بندی راه یابد. صادقی در دیدار رده بندی در رقابت با «آدا وونگ» از کره جنوبی و با امتیاز ۲۴.۳۶ بالاتر از حریف کره‌ای قرار گرفت و به مدال برنز رسید.

کاتای تیمی مردان هم با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر در دوم دوم رقابت خود امروز با تیم‌های کویت، اندونزی و ژاپن همگروه شد و با کسب امتیاز ۲۵ پس از تیم ژاپن به عنوان تیم دوم به دیدار رده بندی رسید. این تیم در رقابت با کاتارو‌های هنگ کنگ به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

رقابت‌های قهرمانی آسیا از دیروز در تاشکند ازبکستان با حضور ۳۴۰ کاراته کا از ۳۳ کشور آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !