خدمات درمانی دولت با بزرگ‌نمایی برخی مشکلات تضعیف نشود


خدمات درمانی دولت با بزرگ‌نمایی برخی مشکلات تضعیف نشود

نوشهر- ایرنا - فرماندار شهرستان چالوس با بیان اینکه در پنج سال گذشته تاکنون در زمینه نوسازی بناهای بهداشتی ودرمانی و نیز تقویت تجهیزات بیمارستان اقدامات خوبی صورت گرفته‌است ، گفت که این خدمات نباید با بزرگ‌نمایی برخی از مشکلات حوزه درمانی ضعیف جلوه داده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدناصر زندی روز شنبه در نشست شورای اداری در فرمانداری چالوس، افزود: به عنوان نمونه بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس در پنج سال گذشته نوسازی و تجهیز شد و خیلی از مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت شهرستان نیز به همین شکل، منتهی عده‌ای با نادیده گرفتن این خدمات درست همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سعی کردند برخی از مشکلات را بزرگ‌نمایی و در فضاهای شبه رسانه‌ای آن نشر و حتی بازنشر دهند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیستم تیرماه امسال برای ارزیابی ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان‌های نوشهر و چالوس به این منطقه سفر کرده بود و درجریان این سفر عده‌ای از کم توجهی و کوتاهی کادر درمانی و بهداشتی شهرستان چالوس نزد وزیر گله کردند و صحبت‌های این افراد در قالب کلیپ صوتی و تصویری در شبکه‌های اجتماعی پیام رسان محلی و حتی کشور منتشر شد.

فرماندار چالوس گفت: چنین اتفاقاتی که هنوز متخصصان و پزشکان در ارتباط با این موضوعات اظهار نظر نکردند ولی متاسفانه برخی از کاربران فضاهای مجازی بدون توجه به این نکات مطالب زیادی نشر داده‌اند.

زندی تاکید کرد: البته از اینکه مشکلات و کمبودهایی در برخی از بخش‌های مراکز درمانی چالوس وجود دارد انکار نمی‌شود و نکته مهم‌تر از این همواره مسئولان نظارتی بر عملکرد کادر بیمارستانی نظارت دارند و در صورت کم کاری و قصور پزشکی در صورت تائید، برابر قانون با کادر بیمارستانی برخورد می‌کنند.

وی به دستاوردهای سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان چالوس اشاره کرد و تامین اعتبار برای تجهیز مرکز آنژیوگرافی بیمارستان فوق تخصصی آیت الله طالقانی چالوس، ساخت دانشکده پزشکی، تامین اعتبار برای خریداری تجهیزات بخش دیالیز بیمارستان طالقانی، اختصاص یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در جاده کندوان و نیز تامین اعتبار برای تقویت امکانات و تجهیزات مراکز درمانی و خانه های بهداشتی از جمله این دستاوردها دانست.

زندی همچنین از ناهماهنگی در اعمال درست محدودیت‌های ترافیکی جاده کندوان انتقاد کرد و گفت که بر اساس رعایت نکردن زمان یکطرفه شدن جاده کرج - چالوس (کندوان) روز گذشته ترافیک شدیدی در بخش مرزن آباد چالوس رخ داد و این وضعیت با واکنش مسافرانی که قصد عزیمت به کرج و تهران را داشتند، همراه شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی روز گذشته به علت عدم هماهنگی پلیس راه استان البرز و استان مازندران در اعمال محدودیت‌های ترافیکی سبب قفل شدن جاده و نیز ترافیک شدید در محور کندوان شده بود.

هر هفته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به علت حجم انبوه تردد خودروها در جاده کرج - چالوس محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

فرماندارچالوس ابراز امیدواری کرد که با تعریض جاده مرزن آباد به دزدبن این مشکلات هر چه زودتر حل شود.

امام جمعه چالوس نیز با اشاره به درپیش بودن مناسبت ۵ مرداد مصادف با برگزاری نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) به امامت آیت الله طالقانی در دانشگاه تهران گفت که امروز اگر حاکمیت نظام اسلامی اقتداری در کشور دارد به تاسی از مشارکت و همکاری آحاد مردم در همه بخش ها بویژه شرکت آنها در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه است.

حجت الاسلام سیداحمد جباری افزود: دشمنان امروز از تریبون نماز جمعه و حضور مردم در این آئین عصبانی هستند و به اشکال مختلف در صدد دین زدایی، ناکارآمد جلوه دادن روحانیت و ائمه جامعه هستند اما کور خوانده اند.

شهرستان چالوس با جمعیتی دست کم ۱۳۰ هزار نفر درغرب مازندران قرار دارد.

۷۰۷۸ /‏۱۶۰۲/‏۱۸۹۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق