استاینر به ریچ انرژی: در مهد کودک نیستم!


فرمول یک ایران – بعد از گرندپری بریتانیا 2019 که بدترین عملکرد هاس بود، شرکت ریچ انرژی واکنش نشان داد و به نوعی انتقاد و تمسخر پرداخت. گونتر استاینر مدیر تیم فرمول یک هاس به این اتفاق عکس العمل نشان داد و به ویلیامز استورِی توصیه کرد سرش به کار خودش باشد. تیم هاس با کوله باری از سوال و اما و اگر درباره ادامه همکاری با اسپانسر خود ریچ انرژی گام به...

فرمول یک ایران – بعد از گرندپری بریتانیا ۲۰۱۹ که بدترین عملکرد هاس بود، شرکت ریچ انرژی واکنش نشان داد و به نوعی انتقاد و تمسخر پرداخت. گونتر استاینر مدیر تیم فرمول یک هاس به این اتفاق عکس العمل نشان داد و به ویلیامز استورِی توصیه کرد سرش به کار خودش باشد.

تیم هاس با کوله باری از سوال و اما و اگر درباره ادامه همکاری با اسپانسر خود ریچ انرژی گام به گرندپری بریتانیا گذاشت. مدیر شرکت ریچ انرژی، استورِی، قبل از گرندپری بریتانیا در توییتی از قطع همکاری به دلیل عملکرد ضعیف تیم هاس خبر داد اما استاینر و تیم هاس این موضوع را رد کرده و اعلام کردند همچنان به قرارداد خود پایبند هستند و با لوگو این شرکت به سیلوراستون خواهند رفت.

“استورِی سپس در توییتی جنجالی تعداد اقلیتی از سهامداران را متهم کرد که تحت سیطره شرکت نوشیدنی رقیب یعنی ردبول هستند!”

شرایط تیم از بد به بدتر و بدتر تغییر پیدا کرد، وقتی که در دورهای ابتدایی رومن گروژان و کوین مگنوسن به یکدیگر برخورد و از مسابقه خارج شدند. این اتفاق با عکس العمل پیج توییتر ریچ انرژی مواجه شد… و کپشن آن ابن بود: شروع فوق العاده ای بود بچه ها!

استاینر به ریچ انرژی: در مهد کودک نیستم!استاینر به ریچ انرژی: در مهد کودک نیستم! توییت ریچ انرژی بعد از برخورد گروژان و مگنوسن در بریتانیا

استاینر حرفه ای تر از آن است که در دام چنین چیزهایی بیافتد. او درباره اتفاقات اخیر گفت:

اصلا اهمیتی به این مطالب نمی دهم. ۵۰ سالم است و دیگر در مهد کودک نیستم که بخواهم به چرندیات توییتر اهمیت دهم. ریچ انرژی بیشتر از ما مشکل دارد و استورِی بهتر است روی آنها تمرکز کند تا استارت های ما.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403