علاقه عجیب سرمربی آبی ها به ستاره سرخپوشان


آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر علنا در مورد تمایل به خرید روملو لوکاکو صحبت کرد. نوشته علاقه عجیب سرمربی آبی ها به ستاره سرخپوشان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

علاقه عجیب سرمربی آبی ها به ستاره سرخپوشان

کونته: من عاشق سبک بازی لوکاکو هستم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۹
علاقه عجیب سرمربی آبی ها به ستاره سرخپوشان

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر علنا در مورد تمایل به خرید روملو لوکاکو صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر و کونته در شرایطی در دیداری دوستانه به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت که روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی یونایتد تبدیل به هدف اول این تیم در بازار نقل و انتقالات شده است اما شیاطین سرخ رقم هنگفت ۸۵ میلیون یورو را برای فروش این بازیکن در نظر گرفته اند و نراتزوری کار آسانی برای خرید لوکاکو ندارد.

آنتونیو کونته گفت:

“اگر روملو لوکاکو به اینتر بیاید تبدیل به بازیکن مهمی برای من خواهد شد. از زمانی که در چلسی بودم از لوکاکو شناخت دارم اما در حال حاضر وی بازیکن منچستر یونایتد است و اگرچه من عاشق سبک بازی لوکاکو هستم، اما حقیقت این است که او برای یونایتد بازی می کند.

لوکاکو مهم ترین عنصر تقویت تیم من در بازار تابستانی است اما من از شرایط بازار نقل و انتقالات خبر دارم و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقاتی در ادامه رخ خواهد داد. علیرغم احترام به برنامه های باشگاه باید بگویم سرعت ما در خرج کردن نسبت به دیگر تیم ها خیلی کمتر است.

احتمال بازگشت مائورو ایکاردی؟ باشگاه در مورد شرایط ایکاردی توضیحات کاملی ارائه داد و او دیگر در پروژه اینتر جایی ندارد. همچنین راجا ناینگولان نیز جایی در برنامه های من ندارد و چیزی تغییری نکرده است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد