کتاب بیمه‌های حمل کالا منتشر شد


کتاب بیمه‌های حمل کالا منتشر شد

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران  ، آخرین کتاب جامعی که درباره بیمه های حمل کالا در ایران چاپ شده بود، توسط مرحوم محمود هوشنگی در سال 1373 تدوین شده بود. کتاب حاضر در 9 فصل از جمله «ارزیابی ریسک در بیمه...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران

، آخرین کتاب جامعی که درباره بیمه های حمل کالا در ایران چاپ شده بود، توسط مرحوم محمود هوشنگی در سال ۱۳۷۳ تدوین شده بود. کتاب حاضر در ۹ فصل از جمله «ارزیابی ریسک در بیمه های حمل کالا»، «انواع پوشش های استاندارد و متداول در بیمه های حمل کالا»، «شرایط عمومی بیمه های حمل کالا» و ... به چاپ رسیده است.

بیمه حمل و نقل کالا همواره به عنوان پشتوانه مطمئن، یار و همراه صاحبان کالا، بازرگانان، متصدیان حمل و نقل، واردکنندگان و صادرکنندگان بوده و در موارد بسیاری با تامین پوشش های لازم و پرداخت خسارت، مانع از ایجاد خلل در روند رو به گسترش و پیشرفت آن بوده است.

با توجه به تغییرات جدید در قوانین تجارت بین الملل، شرایط و قوانین جدید حمل و نقل، قوانین واردات و صادرات و همچنین آئین نامه های جدید شورای عالی بیمه در خصوص بیمه های حمل کالا منبعی فارسی که به طور اختصاصی به این بحث و موارد جدید بپردازد، وجود نداشت و این کتاب با این هدف به چاپ رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما