آرزومندی: مسابقات بسکتبال زنجان شرایط خوبی داشت/ اردو هایمان را از ابتدای تابستان آغاز کردیم


سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال نوجوانان کشورمان گفت: مسابقات بین المللی زنجان شرایط خوبی داشت و ما توانستیم به خواسته‌ای که داشتیم برسیم.

آرزومندی: مسابقات بسکتبال زنجان شرایط خوبی داشت/ اردو هایمان را از ابتدای تابستان آغاز کردیمعلی آرزومندی سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تورنمنت زنجان گفت: مسابقات بین المللی زنجان جایگزین دوم رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا بود، از آن جایی که این رقابت‌ها برگزار نشد تصمیم گرفته شد چنین مسابقاتی با حضور تیم ملی نوجوانان، جوانان، نماینده زنجان، نوجوانان سوریه و نوجوانان لبنان برگزار شود، البته لبنانی‌ها در لحظات آخر کنار کشیدند و تیم قطر جایگزین آن هاشد. این مسابقات در مجموع شرایط خوبی داشت و ما توانستیم به خواسته‌ای که داشتیم برسیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان درباره مسابقات پیش روی تیم ملی بیان داشت: مسابقات قهرمانی آسیا قرار است در اواخر ابان و یا اوایل آذر برگزار شود البته هنوز میزبان آن مشخص نشده است، ولی ما اردویمان را از ابتدای تابستان آغاز کردیم و حالا هم بچه‌ها یک هفته در استراحت هستند و قرار است پس از ان دوباره در اردو حاضر شوند.

او افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته با تیم ملی نوجوانان ممکن است برای حضور در اردو و یا تورنمنتی برون مرزی در شهریور راهی کشور دیگری شویم.

آرزومندی درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی نوجوانان هم بیان داشت:بازیکنان مستعد و خوبی داریم، برخی از بازیکنان ما در رده جوانان هم بازی می‌کنند در کل بازیکنان نوجوان پایه اصلی تیم را تشکیل می‌دهند.

او در پایان عنوان داشت: با ۱۵ بازیکن به زنجان رفتیم، اما احتمالا در اردو‌های بعدی با ۱۷ بازیکن کارمان را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان و نوجوانان مشخص شدند

نایب قهرمانی تیم بسکتبال نوجوانان در رقابت های غرب آسیا + فیلم

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال کشورمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای داشتن عمر سالم و طولانی از میوه‌ها و سبزیجات غافل نشوید