تصمیم‌گیری بدون حضور مردم امکان‌پذیر نیست


تصمیم‌گیری بدون حضور مردم امکان‌پذیر نیست


نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: مردم در تصمیم‌گیری در نظام جمهوری اسلامی فایده‌هرم بوده و بدن حضور آن‌ها کاری پیش نخواهد رفت.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، آیت‌الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس روسای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور، اظهار کرد: یکی از نمادهای مردم‌سالاری دینی، شوراهای اسلامی است که با انتخاب مردم پای در عرضه خدمت گذاشته‌اند و باید بدانیم که ما همه مدیون مردم هستیم و باید در خدمت آن‌ها باشیم.

وی تصریح‌ کرد: مردم باعث پیروزی انقلاب شده‌ و ما وامدار مردم هستیم. در چهل سال گذشته نیز مردم در همه عرصه‌ها پشت انقلاب بوده‌اند. امام راحل عنوان کرده‌اند صاحب انقلاب مردم هستند و باید در همه کارها این اصل مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه با بیان اینکه اگر دوره پنجم، شوراهای کشور چند کار شاخص در رابطه با بهبود وضع و ارتقای شورا انجام دهند باقیات صالحات برای‌شان خواهد بود، گفت: شورای عالی باید به‌عنوان اتاق اندیشه‌ورز مشکلات را دریافت کرده و برای اجرای کارها برنامه‌‌ریزی داشته باشد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی استان زنجان نیز گفت: دو دهه از عمر شوراهای اسلامی گذشته و باید درخت تنومند می‌شد و ثمره شوراها به‌عنوان نماد دموکراسی نمودار باشد. اگر این امر محقق شده است به منزله توفیق شوراها و در غیر آن باید در امور تجدید نظر کرد.

سجاد خدایی خاطرنشان کرد: بخشی از مسیر طی شده صحیح نبوده، حمایت نشده و یا هدایت نبوده است ولی باید تلاش کرد شرایط را در مسیر درست طی کرد.


تصمیم‌گیری بدون حضور مردم امکان‌پذیر نیست


انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی