اسنپدراگون 855 پلاس لقب سریع‌ترین پردازنده اندرویدی را تصاحب کرد


اسنپدراگون 855 پلاس لقب سریع‌ترین پردازنده اندرویدی را تصاحب کرد

کوالکام چندی پیش از نسخه جدید پردازنده قدرتمند خود رونمایی کرد. اگرچه اسنپدراگون 855 پلاس اختلاف چندانی با نسخه معمولی ندارد، اما امتیاز بنچمارک کسب شده توسط این پردازنده بسیاری را متقاعد کرده است که یک اسمارت‌فون مجهز به این پردازنده تهیه کنند. در همین خصوص باید به این مطلب اشاره کرد که اسمارت‌فون گیمینگ جدید ایسوس تحت عنوان راگ فون II اولین...

کوالکام چندی پیش از نسخه جدید پردازنده قدرتمند خود رونمایی کرد. اگرچه اسنپدراگون 855 پلاس اختلاف چندانی با نسخه معمولی ندارد، اما امتیاز بنچمارک کسب شده توسط این پردازنده بسیاری را متقاعد کرده است که یک اسمارت‌فون مجهز به این پردازنده تهیه کنند. در همین خصوص باید به این مطلب اشاره کرد که اسمارت‌فون گیمینگ جدید ایسوس تحت عنوان راگ فون II اولین هندستی خواهد بود که با این پردازنده وارد بازار می‌شود. دیگر اسمارت‌فون گیمینگ، بلک شارک 2 پرو از شیائومی نیز دومین هندست مجهز به این چیپست خواهد بود.

اسنپدراگون 855 پلاس لقب سریع‌ترین پردازنده اندرویدی را تصاحب کرد

شرکت چینی دعوتنامه‌های مراسم رونمایی از گوشی گیمینگ خود را برای 31 جولای ارسال کرده است. در واقع انتشار امتیاز بنچمارک بلک شارک پرو 2 موجب شده است تا اسنپدراگون 855 پلاس عنوان سریع‌ترین پردازنده اندرویدی حال حاضر را از آن خود کند. همانطور که مشاهده می‌کنید این اسمارت‌فون در بخش چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 11304 شده که تقریبا برابر با امتیاز راگ 2 است.

کوالکام در مراسم رونمایی از محصول جدید خود عنوان کرده است که چیپست اورکلاک شده شرکت برای عملکرد مطلوب در زمینه شبکه 5G و هوش مصنوعی بهینه‌سازی شده است. با این وجود اسنپدراگون 855 پلاس هنوز هم قابلیت پشتیبانی از DDR5 را ندارد. با این حساب رم 12 گیگابایتی سامسونگ که به تازگی معرفی شده است در اسمارت‌فون‌های تولیدی این شرکت در آمریکا که از پردازنده‌های اسنپدراگون بهره می‌برند، عرضه نخواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی