گلکسی واچ سامسونگ بروزرسانی شد


رسانه کلیک – شرکت سامسونگ در جدیدترین بروزرسانی گلکسی واچ قابلیت ردیابی شنا را بهبود داده و همگام سازی خودکار زنگ هشدار را غیرفعال کرده است. پس از عرضه آپدیت جدید ساعت گیر S3، نوبت به آن رسید که شرکت سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ را نیز بروزرسانی کند. این شرکت تغییرات مهمی را روی […] نوشته گلکسی واچ سامسونگ بروزرسانی شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – شرکت سامسونگ در جدیدترین بروزرسانی گلکسی واچ قابلیت ردیابی شنا را بهبود داده و همگام سازی خودکار زنگ هشدار را غیرفعال کرده است.

گلکسی واچ سامسونگ بروزرسانی شدگلکسی واچ سامسونگ بروزرسانی شدگلکسی واچ سامسونگ بروزرسانی شد


پس از عرضه آپدیت جدید ساعت گیر S3، نوبت به آن رسید که شرکت سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ را نیز بروزرسانی کند. این شرکت تغییرات مهمی را روی گلکسی واچ اعمال کرده که از میان آن ها می توان به قابلیت ردیابی فعالیت های زیر آب و حذف همگام سازی خودکار زنگ هشدار اشاره کرد. این ساعت هوشمند پس از گیر S3 تولید شده و در واقع جانشینی برای این دستگاه به شمار می آید.

گفته می شود که مدل ۴۲ و ۴۶ میلیمتری گلکسی واچ در بروزرسانی اخیر، از یک سیستم عامل جدید بهره می برند. این بروزرسانی تاکنون تنها در ایالات متحده منتشر شده، اما به زودی کاربران در سایر نقاط جهان نیز به آن دسترسی پیدا می کنند.

سامسونگ در بروزرسانی جدید از فربمور R810XXU1CSG4 برای گلکسی واچ استفاده می کند. حجم این آپدیت برابر با ۱۵.۳۶ مگابایت است. این تغییرات باعث شده تا قابلیت اطمینان سیستم به طور کلی افزایش پیدا کند.

گلکسی واچ سامسونگ بروزرسانی شد

همچنین در این نسخه، قابلیت همگام سازی خودکار زنگ هشدار نیز غیرفعال شده است. علت حذف این گزینه به زمانی بر می گردد که پس از اعمال رابط کاربری One UI روی گیر S3، این دستگاه خود به خود شروع به کپی تنظیمات مربوط به زنگ هشدار کرد. در نتیجه، تنظیمات مربوط به زنگ هشدار به کلی به هم ریخت و کاربران بسیاری دچار مشکل شدند.

یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده در بروزرسانی جدید، قابلیت ردیابی فعالیت های زیر آب و شنا است. البته اهمیت این ویژگی را تنها می توان به طور تجربی مورد بررسی قرار داد. انتظار می رود در آینده نزدیک تمام کاربران در کشورهای مختلف قادر به دریافت این آپدیت جدید باشند.

Source: sammobile

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا