پیکر شهید مدافع نظم و امنیت در شهرکرد تشییع شد


پیکر شهید مدافع نظم و امنیت در شهرکرد تشییع شد

شهرکرد- ایرنا- پیکر شهید مدافع نظم و امنیت سروان قربانعلی امیدی ارجنکی روز شنبه در شهرکرد پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری تشییع شد.

به گزارش ایرنا، شهید قربانعلی امیدی چهارشنبه هفته گذشته در درگیری با اشرار قاچاقچی ، در منطقه فنوج سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و وبختیاری در آیین تشییع شهید نظم و امنیت در شهرکرد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت وحدت جهان اسلام و پرهیز از تفرقه ، گفت: جبهه انقلاب باید تقویت شود و این تقویت نیازمند همگرایی همه جوانان انقلابی است.

حجت الاسلام محمد علی نکونام افزود: هموراه تاکید می شود که نیروهای انقلابی مبادا به همدیگر پشت کنند و پشت سر برادر دینی و انقلابی خود غیبت کنند ، بلکه باید تا می توانند متحد شوند و جبهه انقلاب را تقویت کنند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر پایداری بر ارزش های اسلام و انقلاب، اظهار داشت: با اتحاد و همدلی باید ثابت کنیم که تا آخر مقاوم و پایدار بر ارزش های انقلاب و اسلام هستیم.

به گزارش ایرنا، پیکر این شهید پس از قرائت نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان از میدان امامزادگان دو معصوم تامیدان دوازدهم محرم بر روی دستان مردم استان تشییع و سپس در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.
سروان قربانعلی امیدی ارجنکی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی روز ۲۶ تیرماه در درگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج به شهادت رسید.
شهید قربانعلی امیدی متولد ۳۰ شهریورماه ۱۳۶۰ بود که در مهرماه ۱۳۸۰ به استخدام نیروی انتظامی درآمد، که پس از ۱۸ سال خدمت به عنوان حافظ امنیت کشور روز چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸ در درگیری با یک قاچاقچی اسلحه در روستای مسکوتان شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان به مقام شهادت رسید.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا