سبک ویلموتس در تیم ملی جوانان !


مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی چندی پیش در نشستی که با مربیان تیم های ملی پایه داشت از آنها خواست در برابر حریفان خود ارایه گر بازی تهاجمی باشند. نوشته سبک ویلموتس در تیم ملی جوانان ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سبک ویلموتس در تیم ملی جوانان !

تیم ملی جوانان با سبک تهاجمی ویلموتس بازی کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۶
سبک ویلموتس در تیم ملی جوانان !

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی چندی پیش در نشستی که با مربیان تیم های ملی پایه داشت از آنها خواست در برابر حریفان خود ارایه گر بازی تهاجمی باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارک ویلموتس البته به چیزی که می گوید پایبند است و خود آن را در تیم ملی اجراء کرده است. در حالی که تیم ملی در سال های اخیر بیشتر در برابر حریفان ارایه گر بازی تدافعی بود و برای گل زنی روی ضد حملات حساب می کرد در بازی با سوریه و کره جنوبی کاملا تهاجمی بازی کرد و با این وجود نتایج خوبی به دست آورد.

صحبت های مارک ویلموتس با مربیان تیم های پایه تاثیرات مثبتی داشته بطوریکه دیروز تیم ملی جوانان در برابر تیم دسته اولی گل ریحان البرز با سیستم ۲-۴-۴ بازی کرد و در روزی که داور سه پنالتی برای تیم حریف گرفت به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت که برای تیم ملی جوانان نتیجه خوبی بود. به خصوص که اینروزها در کمپ تیم های ملی بصورت فشرده و هر روز دو جلسه تمرین می کند و به دلیل در جریان بودن تمرینات تیم های باشگاهی چند بازیکن خود را در اختیار نداشت.

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان اگر چه در برهه ای که دستیار عبدالله ویسی در استقلال خوزستان بوده با سیستم ۱-۳-۲-۴ قهرمان لیگ برتر شدند اما شخصا علاقمند به ارایه بازی تهاجمی با سیستم ۲-۴-۴ است و پیش از این هم در تیم فولاد هم با این سبک بازی می کرد و فوتبال تهاجمی را بیشتر از فوتبال دفاعی دوست دارد. کما اینکه در تورنمنت روسیه تیم او در بازی با آرژانتین ارایه گر بازی تهاجمی بود و جدال این دو تیم ۶ گل داشت که ۴ گل سهم تیم آرژانتین و سهم تیم ایران ۲ گل بود.

مارک ویلموتس در صحبتی که با مربیان تیم های ملی پایه داشت به این نکته اشاره کرد که با فوتبال دفاعی تا جایی می توان پیش رفت و موفقیت در گروی فوتبال تهاجمی است.

گفتنی است تیم ملی جوانان برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده می شود که بهمن ماه امسال با حضور تیم های ایران، امارات، نپال و قرقیزستان در استادیوم شهید دستگردی تهران برگزار می شود.

جوانان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا