طرز تهیه کاپ کیک گیلاس با طعمی متفاوت مناسب فصل تابستان


کاپ کیک با دستور های مختلف و با طعم های مختلفی درست می شود و می توان گفت همه خصوصا کودکان علاقه خاصی به کاپ کیک دارند و شما می توانید در هنگام عصرانه و یا دورهمی های خانوادگی و یا دوستانه از این کاپ کیک تابستانی خوشمزه استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم … نوشته طرز تهیه کاپ کیک گیلاس با طعمی متفاوت مناسب فصل تابستان اولین بار در خاتون آنلاین....

کاپ کیک با دستور های مختلف و با طعم های مختلفی درست می شود و می توان گفت همه خصوصا کودکان علاقه خاصی به کاپ کیک دارند و شما می توانید در هنگام عصرانه و یا دورهمی های خانوادگی و یا دوستانه از این کاپ کیک تابستانی خوشمزه استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم طرز تهیه کاپ کیک فوق العاده خوشمزه با طعم گیلاس را به شما عزیزان آموزش دهیم با ما همراه باشید.

طرز تهیه کاپ کیک گیلاس با طعمی متفاوت مناسب فصل تابستان

مواد لازم برای تهیه کاپ کیک گیلاس

تخم مرغ ۳ عدد. آرد ۲ و نیم لیوان. شکر ۱ و نیم لیوان. شیر ۱/۳ لیوان. ماست ۱/۳ لیوان. روغن مایع ۱/۲ لیوان. وانیل نصف قاشق چایخوری. بیکینگ پودر ۱ قاشق غذاخوری. گیلاس ا و نیم لیوان.

طرز تهیه کاپ کیک فوق العاده خوشمزه گیلاس

برای درست کردن کاپ کیک خوشمزه برای اولین بار اصلا استرس نداشته باشید زیرا بسیار ساده و آسان می باشد و به راحتی می توانید در منزل این کاپ کیک خوشمزه را درست کنید و در دورهمی های خود برای مهمانان به همراه شربت بیاورید و پذیرایی گرم از آنان داشته باشید.

برای درست کردن این کاپ کیک اول از همه هسته های گیلاس را جدا کرده و بهتر است برای جدا کردن آن از قسمت عرض گیلاس برش بزنید و سپس در مرحله بعد ظرفی جداگانه بردارید و تخم مرغ ها در آن بریزید و به همراه شکر و وانیل به مدت 5 دقیقه به کمک همزن مخلوط کنید تا یکدست شود .

در مرحله بعد شما باید به ترتیب مواد دیگر را به ترکیب تخم مرغ و شکر اضافه کنید به این صورت که شیر و ماست و همچنین روغن را نیز اضافه کنید و با هم مخلوطش کنید بعد از آماده شدن این ترکیب شما باید آرد را به همره بیکینگ پودر سه بار الک کنید و به مواد در سه مرحله اضافه کنید و با هم مخلوط کنید تا به خوبی مخلوط شود و ترکیبی یکدست بدست بیاید.

در ادامه شما کپسول ها را در سینی فر بچینید و مقداری از خمیر آماده شده را در کپسول بریزید و یک لایه از گیلاس هایی که برش زده بودین روی خمیر ریخته و دوباره روی آن یک لایه خمیر بریزید این عمل را بهتر است در سه مرحله تکرار کنید تا 2/3 کپسول ها پر شود و در آخر با پر کردن همیه کپسول ها سینی را در فر از قبل گرم شده بگذارید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه در دمای 180 درجه فر بماند تا مغز پخت شود معمولا این مواد برای 20 عدد کاپ کیک می توانید درست کنید.

بعد از پخت و خنک شدن میتوانید کاپ کیک ها را با خامه فرم گرفته، کرمفیل، شکلات بن ماری شده، گاناش و انواع ترافل و اسپرینکل های رنگارنگ و آلبالو تزیین و سرو کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)