طرح «ورزش محلات» به دنبال همگانی کردن ورزش است


طرح «ورزش محلات» به دنبال همگانی کردن ورزش است

سمنان- ایرنا- سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: طرح ورزش محلات به منظور پویایی، نشاط‌آفرینی و همگانی کردن ورزش در شهر سمنان اجرا می‌شود.

حسین زیاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح ورزش محلات با همکاری ورزش و جوانان شهرستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با هدف جذب حداکثری مردم و ارجاع آنها به اماکن ورزشی در محله های مختلف سمنان اجرا می شود.

وی با اشاره به توزیع نامتوازن اماکن ورزشی در سمنان، تصریح کرد: این مساله یکی از مشکلات اساسی در گسترش و ترویج همگانی شدن ورزش در بین مردم این شهر است.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان با بیان اینکه مردم در مناطق مختلف به ویژه محله های کم برخوردار، دسترسی دشوارتر و بهره‌مندی کمتری به اماکن ورزشی دارند، تاکید کرد: مشکلات و آسیب های اجتماعی در این مناطق به مراتب بیشتر از سایر منطقه ها است، بنابراین اگر ورزش را بتوان در این محله‌ها گسترش داد، بسیاری از آسیب ها ریشه کن می شود.

وی با اجرایی شدن احیا ورزش در محله های سمنان با همکاری دستگاه های مرتبط با پیوست اجتماعی و فرهنگی، اضافه کرد: در گام اول عملیاتی شدن طرح، جمعیت ۲ هزار نفری این شهر تحت پوشش قرار می گیرند.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سمنان با بیان اینکه پیش بینی شده در بلندمدت کل جمعیت شهر تحت پوشش طرح ورزش محلات قرار گیرند، ابراز داشت: رشته های ورزشی فوتبال و والیبال در قدم اول اجرای این طرح در نظر گرفته شد که به مرور زمان رشته های ورزشی افزایش می یابد.

شهرستان سمنان بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۸۹۱/‏۶۱۰۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟