مدیرکل تعزیرات همدان: اجازه افزایش قیمت مرغ را نمی دهیم


مدیرکل تعزیرات همدان: اجازه افزایش قیمت مرغ را نمی دهیم

همدان - ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تاکید بر اینکه اجازه افزایش قیمت مرغ داده نمی شود گفت: در نشست اخیر کمیسیون تنظیم بازار نیز استاندار همدان با هر گونه افزایش قیمت مخالفت کرده و دستور برخورد با متخلفان را صادر کرده است.

علیرضا حسن پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: رسیدگی به وضعیت قیمت مرغ و گوشت قرمز یکی از اولویت‌های اصلی تعزیرات همدان است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش اخیر قیمت مرغ جلساتی متعدد تنظیم بازار تشکیل شد و استاندار همدان بر ضرورت بررسی قیمت تمام شده مرغ توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: همچنین مقرر شده است فعالان در صنف مرغ و گوشت شامل تولید کننده، کشتار کننده و عرضه کننده فاکتور خرید به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز بازرسان طبق فاکتور قیمت را رصد کنند.

حسن پور اضافه کرد: همراه داشتن فاکتور برای این است که بتوان حوزه‌هایی که احتمال تخلف وجود دارد را شناسایی کرد.

وی بیان کرد: همچنین جهاد کشاورزی مکلف شد نظارت کافی بر جوجه ریزی و توزیع عادلانه نهاده‌ها در مرغداری‌ها داشته باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه این نهاد بر قیمت تمام شده نهاده‌ها نظارت می‌کند گفت: سهمیه اختصاصی به دامداری‌ها و مرغداری‌ها باید منصفانه باشد و به مصرف کننده واقعی اختصاص یابد.

حسن پور افزود: همچنین در حوزه سبوس، کارخانه دار مکلف شد سبوس استحصالی را بر اساس سهمیه پیش بینی شده تحویل جهاد کشاورزی برای توزیع بین دامداران بدهند.

وی بیان کرد: در حوزه نهاده‌های دامی تاکنون چند پرونده تخلف تشکیل شده و در یک پرونده فرد متخلف به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

۷۵۲۶/‏۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403