مدیرکل تعزیرات همدان: اجازه افزایش قیمت مرغ را نمی دهیم


مدیرکل تعزیرات همدان: اجازه افزایش قیمت مرغ را نمی دهیم

همدان - ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تاکید بر اینکه اجازه افزایش قیمت مرغ داده نمی شود گفت: در نشست اخیر کمیسیون تنظیم بازار نیز استاندار همدان با هر گونه افزایش قیمت مخالفت کرده و دستور برخورد با متخلفان را صادر کرده است.

علیرضا حسن پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: رسیدگی به وضعیت قیمت مرغ و گوشت قرمز یکی از اولویت‌های اصلی تعزیرات همدان است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش اخیر قیمت مرغ جلساتی متعدد تنظیم بازار تشکیل شد و استاندار همدان بر ضرورت بررسی قیمت تمام شده مرغ توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: همچنین مقرر شده است فعالان در صنف مرغ و گوشت شامل تولید کننده، کشتار کننده و عرضه کننده فاکتور خرید به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز بازرسان طبق فاکتور قیمت را رصد کنند.

حسن پور اضافه کرد: همراه داشتن فاکتور برای این است که بتوان حوزه‌هایی که احتمال تخلف وجود دارد را شناسایی کرد.

وی بیان کرد: همچنین جهاد کشاورزی مکلف شد نظارت کافی بر جوجه ریزی و توزیع عادلانه نهاده‌ها در مرغداری‌ها داشته باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه این نهاد بر قیمت تمام شده نهاده‌ها نظارت می‌کند گفت: سهمیه اختصاصی به دامداری‌ها و مرغداری‌ها باید منصفانه باشد و به مصرف کننده واقعی اختصاص یابد.

حسن پور افزود: همچنین در حوزه سبوس، کارخانه دار مکلف شد سبوس استحصالی را بر اساس سهمیه پیش بینی شده تحویل جهاد کشاورزی برای توزیع بین دامداران بدهند.

وی بیان کرد: در حوزه نهاده‌های دامی تاکنون چند پرونده تخلف تشکیل شده و در یک پرونده فرد متخلف به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

۷۵۲۶/‏۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...