اقلام فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهرهای کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود


اقلام فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهرهای کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

یاسوج- ایرنا- مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 17 میلیارد و 700 میلیون ریال تجهیزات فرهنگی از قبیل کامپیوتر، فیلم‌های آموزشی و کمک درسی، وسایل ورزشی، کتاب، قفسه کتابخانه، میز و صندلی برای حاشیه شهرهای این استان خریداری شده است.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار است این تجهیزات فرهنگی بین مدارس، مکان‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کتابخانه های عمومی حاشیه شهرهای استان توزیع شود.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای خرید این تجهیزات فرهنگی از محل اعتبارات استانی تأمین و پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف اصلی از خرید و توزیع این تجهیزات فرهنگی کمک به کاهش روزافزون انواع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در حاشیه شهرهای استان است.

حجت الاسلام میرمحمدی عنوان کرد: این تجهیزات فرهنگی از سوی دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده است.

وی ابراز داشت: امکانات و تجهیزات فرهنگی موجود در حاشیه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد محدود بوده و باید دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه نهادهای فرهنگی برای بهبود این وضعیت تلاش و همت جدی تری کنند.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403