سباستین فتل: حوادث امسال با فصل 2014 کاملا متفاوت است


فرمول یک ایران – سباستین فتل اذعان کرد که مشکلات و حوادث سال جاری با تجربه ای که او در فصل 2014 داشته، کاملا متفاوت است. در دوران حرفه ای فتل، او همیشه در تیم هایش برتری داشته، او در ابتدا سباستین بوردیاس را شکست داد و با کنار گذاشتن مارک وبر در ردبول توانست چهار قهرمانی جهان را کسب کند تا اینکه دنیل ریکاردو در 2014 به این تیم پیوست. در آخرین...

فرمول یک ایرانسباستین فتل اذعان کرد که مشکلات و حوادث سال جاری با تجربه ای که او در فصل 2014 داشته، کاملا متفاوت است.

در دوران حرفه ای فتل، او همیشه در تیم هایش برتری داشته، او در ابتدا سباستین بوردیاس را شکست داد و با کنار گذاشتن مارک وبر در ردبول توانست چهار قهرمانی جهان را کسب کند تا اینکه دنیل ریکاردو در 2014 به این تیم پیوست. در آخرین فصل فتل با ردبول، او با مشکلات زیادی روبرو شده و حتی از پیروزی در یک گرندپری نیز بی نصیب ماند و تصمیم گرفت برای 2015 به عنوان راننده شماره یک در کنار کیمی رایکونن به فراری بپیوندد.

سباستین فتل: حوادث امسال با فصل 2014 کاملا متفاوت استسباستین فتل: حوادث امسال با فصل 2014 کاملا متفاوت است سباستین فتل و چارلز لکلرک

حال پس از چهار فصل در کنار مرد یخی، او دوباره فرصت هم تیمی شدن با یک راننده جوان یعنی چارلز لکلرک را پیدا کرده و به نظر می رسد که تاریخ در حال تکرار شدن است اما فتل فصل جاری را مشابه 2014 نمی داند:

اصلا، اول از همه که این موضوع برای خیلی وقت پیش است و دوم اینکه داستان کاملا متفاوت است.

وقتی که شما درباره ناکامی صحبت می کنید فکر می کنم که منظورتان نتیجه پایانی است. ما مسابقاتی داشتیم و آنها نیز می توانستند به روش های دیگری عمل کنند و ما باید منصف بوده و فقط بر اساس یک دور بخصوص قضاوت نکنیم.

ما از ششم شروع کردیم ولی خب از برخی جهات شانسی برای سومی نبود. شاید فکر کنید که ماشین ایمنی کمک کرده اما ما برخی چیزهای مختلف نسبت به دیگران را در بخش اول مسابقه مدیریت کردیم و کارساز نیز بود. به نظر من مسابقات دیگری نیز وجود داشت که می توانست متفاوت تر رقم بخورد اما من نگران نیستم اما می دانم که می توانم نتایج بهتری در یک شنبه های آتی داشته باشم.

نگاه من در حال حاضر برروی آلمان است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس