هندبال به ورزش شهروندی می‌پیوندد


هندبال به ورزش شهروندی می‌پیوندد

نشست مشترک سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و رئیس فدراسیون هندبال، زمینه انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در راستای همگانی کردن این رشته ورزشی درپایتخت را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، این سازمان با شعار ورزش «همه جا، برای همه» رایزنی و انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون های مختلف ورزشی را در دستورکار قرار داده است. بر این اساس، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران و دیدار با مجید رباطی، سرپرست این سازمان، بر تعامل بیشتر به منظور همگانی کردن این رشته ورزشی و انعقادتفاهم نامه ای در این راستا تأکید کرد.

وی که معتقد بود ظرفیت های بسیاری در تهران وجود دارد که مغفول مانده و می تواند به همگانی کردن هندبال در پایتخت بیانجامد، اظهار داشت: ما مصمم هستیم با همکاری سارزمان ورزش شهرداری، رقابت های خانوادگی هندبال را برگزار و همگانی کردن این رشته ورزشی را سرعت و وسعت بیشتری ببخشیم.

پاکدل از رباطی درخواست کرد برای نیل به هدف فوق که علاوه بر ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی، می تواند زمینه بالندگی هندبال در عرصه قهرمانی را نیز رقم بزند، زمینه حضور در زیرساخت های شهری همچون اماکن ورزشی و زمین های چمن مصنوعی و طبیعی تهران به منظور استفاده از پتانسیل های یاد شده را فراهم کند.

در ادامه این نشست، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با بیان این که ظرفیت های شهر تهران باید در خدمت مردم قرار گیرد، افزود: انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون های مختلف ورزشی، بیش از گذشته امکان همگانی کردن ورزش در پایتخت را فراهم می کند و ما از این امر استقبال می کنیم.

رباطی تصریح کرد: واقعیت این است که کار مردم باید به مردم واگذار شود. هر جا که شهروندان در صحنه حاضر باشند، صحنه های زیبایی از همدلی و مشارکت خلق می شود.

وی ادامه داد: ورزش بهترین عرصه برای ایجاد چنین انسجامی در جامعه است. بر این اساس، ما همه ی امکانات خود را در بوستان ها، اماکن و فضاهای ورزشی مرتبط با سازمان ورزش به کار می گیریم تا بهترین نتیجه برای شهرمان رقم بخورد.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از پیشنهادی مبنی بر برنامه ریزی برای ورود ورزش به حریم شهر تهران و گسترش آن، استقبال کرد و افزود: سازمان ورزش برای این منظور، برنامه ریزی های خاصی دارد و از همکاری و حضور فدراسیون های مختلف نیز بهره مند خواهد شد تا از تهران ، به واقع ، چهره ای ورزشی و شاداب بسازد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس