راه‌اندازی گشت ساحلی پلیس در دزفول


راه‌اندازی گشت ساحلی پلیس در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از راه‌اندازی گشت ساحلی پلیس در رودخانه دز از قسمت ساحل پارک تفریحی دولت تا منطقه چال کندی در بخش شهیون این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ روح‌اله گراوندی اظهار کرد: با توجه به جاذبه‌های متنوع گردشگری دزفول، همواره این شهرستان در فصل تابستان پذیرای مسافران و گردشگران به ویژه در ساحل رودخانه دز است. در این راستا نیروی انتظامی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با معضلات اجتماعی، گشت ساحلی را راه‌اندازی و فعال کرده است.

وی افزود: به علت تراکم جمعیت و سرازیر شدن مسافران در سواحل رودخانه دز، بیشتر فعالیت گشت ساحلی پلیس در روزهای پایانی هفته خواهد بود البته در سایر روزها نیز پلیس، فعالیت و گشت‌زنی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی دزفول خواستار مشارکت بیشتر مردم با پلیس جهت ارتقای امنیت، اشاعه ارزش‌های اسلامی و برخورد با هنجارشکنان در ساحل رودخانه دز شد و گفت: پلیس همواره آماده خدمات‌رسانی و کمک‌رسانی به عموم مردم و مسافران است.

گراوندی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف و هنجارشکنی در ساحل رودخانه دز مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و قطعا پلیس با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد