رای پرونده برنج های فروشگاه شهروند صادر شد


رای پرونده برنج های فروشگاه شهروند صادر شد

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رای در مورد پرونده برنج های تخلیط شده فروشگاه شهروند صادر و اجرا شده است.

سید یاسر رایگانی روز شنبه در نشست خبری افزود: تامین کننده های برنج در فروشگاه شهروند در شعبه رسیدگی کننده به تخلیط اقرار کرده بودند؛ از این رو امین کریمی مالک برند تجاری «حاج تبارک الله کریمی» به پرداخت ١٧ میلیارد و ١۴٠ میلیون ریال و روزبه محمدعلی زاده مالک برند تجاری «چاپار» به ٩۴۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی اضافه کرد: فروشگاه شهروند نیز به لحاظ تخلف در ارائه خدمات به خصوص در زمینه توزیع کالای تنظیم بازار به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۶٢٠ میلیون ریال جریمه تعلیقی به مدت دو سال محکوم شد که این جریمه در صورت تکرار تخلف وصول خواهد شد.
سخنگوی تعزیرات افزود: از ٢۶٩ تن برنج توقیفی در مرحله اول ١٠٠ تن هر کیلو ١٠ هزار تومان توزیع شد و ١۶٩ تن باقیمانده نیز در حال توزیع است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقرار توزیع کنندگان، آنها متخلفان اصلی بودند و جریمه ها وصول شده است.

‌وصول ٢٠٠ میلیارد تومانی جریمه های قاچاق کالا

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ١٩ هزار فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز به تعزیرات وارد شده که ٩٧ درصد از آنها رسیدگی شده است و محکومان ٢٠٠ میلیارد تومان جریمه شده اند.

از ابتدای امسال، ۱۷۴ هزار و ۶۲۵ پرونده به تعزیرات وارد و ۱۶۸ هزار و ۸۰۲ پرونده مختومه شده است.

وی ادامه داد: میزان محکومیت صادره این پرونده ها در مجموع ۱۳ هزار میلیارد و ۸۴۲ میلیارد ریال بوده است.

رایگانی اظهار داشت: ۱۲۸ هزار و ۲۷۰ پرونده در بخش اجرای احکام وارد شده و همچنین ۱۲۱ هزار و ۶۵۵ پرونده مختومه شده است که در مجموع هزار میلیارد و ۹۰۱ میلیارد ریال در حق صندوق دولت و ۳۲۸ میلیارد ریال در حق شاکی وصولی داشته است.

ادامه دارد…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی